Kunnen later wel helpen. Eerst flawless nog een keer proberen te halen. @Guilty 343 @VapoChill Als jullie willen
Heel wazig potje was dit in de trials. Dit soort shit gebeurde elke ronde maaar toch weer op bezoek geweest op Mercury Hail the based gods @Raafie @bulletproof010
Zo fucking close voor de 3 flawless. Baaaaah. Als we 3x warlock met tic (burn shit) en Thorn waren, was het easy geweest. Die mensen fuckten ons. Belachelijk overpowered tering troep. Oh en lag uiteraard. Waarom wordt daar niks aan gedaan?
Ahja wel mooie momenten meegemaakt toch @Raafie @bulletproof010 "Waarom deed je niet de fist of havoc?"" ja ik deed hem hoor maar volgend mij werkte hij niet" Nieuwe ronde *bullet uses Titan smash "Oké, mijn controller werkt nog" Haha hahaha xD
Maddmonkey en de rest nog bedankt voor het helpen met de Crota raid en de uitleg gister. Sorry voor mijn super enthousiaste reactie(s)...not, maar ik waardeer de hulp. Ik ben blij met de Blackhammer, een van de beste snipers in game zo te zien. En de Red Death erbij, maar daar speelde ik al de hele Raid mee. Duel whielden zo wel tof zijn, lol. Met Hybrid nog even de Nightfall gedaan, ging nog best goed met alleen een Void sniper en Rocket launcer. Weer 10 coints erbij maar daar heb ik al meer dan 100 van, RNG for the win.
Hoppa weer een flawless erbij! Vind dit echt de tofste trials map so far. Nah, eerste week ook wel. Thanks @Rampage @RVDV @Raafie @bulletproof010
@Maddmonkey was inderdaad een leuke trails samen @Rampage mooi 9-2 gehaald uiteindelijk dus dat was wel netjes. Jammer dat het pas echt lekker ging lopen na drie losses, waardoor ik nu met 1 win zit op mijn huidige kaart. Maar lekker dat jij hem wel flawless hebt kunnen afmaken. @Rampage gaat dat morgen ook wel lukken. Nu ik nog een keer. Maar goed hopelijk wil @Maddmonkey @Raafie @bulletproof010 @Rampage @nawa mij een keer mee helpen om het ook een keer te fixen. Moet zeggen dat we de laatste potjes echt lekker speelde. Chille houding (ook van @Rampage) en goeie communicatie. Moest wel lachen met @Rampage wat een rager is dat, bijna willen stoppen na twee losses. Gelukkig doorgegaan en dan staat hij nu 6-0 wat een held bende ook @Rampage . Wel twee potjes die we verloren was dikke lag, check deze maar eens Kreeg trouwens wel de trails rocket launcher Nice
Huh? Wou niet stoppen maar was echt ff helemaal klaar met die irritante lag @RVDV Onzichtbare Hunter die alle kanten op warped en dan nog is die onverwoestbare Titan Ging overigens na dat rotte begin prima ja. Nu 6-0 en morgenavond waarschijnlijk verder met @Maddmonkey en @Raafie ... ben benieuwd. Boons kopen en gaan
Destiny kan tot 2 PM PST down zijn. Server gebeuren. Dat is dus 8 uur voor ons? Hou daar dan wel rekening mee @Rampage Bullet en Raafie ook weer een flawless erbij. Die laatste was echt zooooo close. Bulletproof resde mij, Raafie valt dood neer en bullet schiet op die gasten terwijl ik buiten de tunnen spawn. Bullet gaat dood en nog twee gasten leven, maar wel low. Poef poef en potje gewonnen met 5-4. Dat is het mooie van de trials
Las het ja... Mooi kak. Ben er om half 8. Kunnen we de kaart afmaken, prima. Als het niet kan, ook goed @Maddmonkey ... dus ze kunnen tot 20:00 offline zijn? Of gaan ze vanaf 20:00 offline? Monkey : "Waldo, wat ... wat doe je daar?" Ik : "Uhh.. leek me wel een goeie spot." GUARDIAN DOWN Monkey : "Niet meer doen." Ik :
Was tof gisteren. Ging lekker. Goede communicatie etc. Dus @Maddmonkey en @Rampage volgende zondag nieuwe run?