fixed, maar voor € 40 koop ik liever een nieuwe game, zoals Tomb Raider / Fallout 4 ofzo maar goed. Ik hoop dat ze het nog wat goedkoper gaan maken, na die shit storm.
Vind die 40 euro niet zo probleem. Qua prijs en speeltijd is Destiny een van mijn beste aankopen geweest. Heb ook genoeg 60 euro games gespeeld die ik misschien 5 uur gespeeld heb. Hotfix. Weapons Adjusted the 402 Attack Rating for weapons acquired in the Destiny Demo down to the proper value of 365 Trials of Osiris Removed Passage Coins from the Lighthouse reward chest Added a chance for Passage Coins to be awarded after match losses
Omdat flawless spelers mogelijk het minder nodig hebben? Dan alsnog, vind ik het ook wel vreemd. Maar wellicht is het om de hele goede spelers, minder passage coins te geven, waardoor er een soort van balans terugkomt bij het uitdelen van de passage coins? Want als de hele goede spelers ook nog is alle buffs gebruiken en continu daarvoor beloond worden met passage coins, dan begrijp je waar het naartoe gaat.
Ja naar totale anarchie! Every men for himself. Maar men kan al de hele week coins verdienen in de normale crucible. Flawless betekent namelijk ook niet dat je super goed gaat en nooit een nieuwe passage hoeft te kopen
Goh... Laten we de coins weghalen en d'r nog meer een grind-fest van maken... Was dat nou zo nodig? Pffff
I know. Maar dan moet je ook crucible spelen. Ze denken waarschijnlijk, als het je lukt flawless te halen, dan heb je genoeg loot al. Dan maken het We niet nog makkelijker voor je om het nog sneller te halen. Destiny wordt steeds mainstream he. Het moet toegankelijk blijven en leuk blijven voor iedereen. Nou snap ik dat er best andere mogelijkheden zijn die dan beter uitpakken, maar dit is naar mijn mening gewoon 'goede' trials spelers een beetje nerfen met loot. That's all. Ik bedoel, trials is echt niet voor mij weggelegd. Eerste trials wel 5 pogingen gewaagd en maar tot 4 wins gekomen. Met moeite. Snap het echt niet en baal, maat ik blijf er voorlopig uit de buurt van trials. Alles is Thorn Thorn Thorn Thorn thorn Thorn, bad connection, lag, 4 shotguns blasts en niet doodgaan, disconnect. Bla bla bla kakzooi. Stiekem jaloers op alle warlocks met FULL ANUBIS gear. :-(
Het zou fucking gek zijn als ik voor de 4e keer een character naar 34 moet brengen. that would be fricking madness... 2x Hunter, 1x Warlock, vervolgens 1 Hunter verwijderd en heb nu mijn titan op 33. Hahahahahaha
Nightfall nog even gedaan; Plan C erbij, jeuh. Had ik nog niet, maarja mijn Plan A was de: Gjallarhorn
De content van the CE kan nu los gekocht worden: 3 emotes, 3 shaders en 3 class items voor de prijs van HoW.