Hmm als ik mijn Lucky Raspberry ascend, krijg ik dan dezelfde rating als de Lucky Raspberry die Xur verkoopt?
EDIT; hmm, werkt blijkbaar niet...interessant stuk op Gamespot. www.gamespot.com/videos/the-point-destiny-the-hardcore-gamers-slot-machine/2300-6425852/
Pfff, heel het weekend glimmer gefarmd voor weapon parts. Begin nu weer een beetje op een redelijk niveau aan weapon parts te komen, maar 1 wapen rerollen en gelijk weer rond de 250 kwijt.. Damn. Nu maar laten en sparen tot de dlc
Addictttttt. Ik heb btw nu The Frenzy helemaal geupgrade man, best nice. Zelfde perks als die ToO fusion, alleen de middel perk heb ik extra stability, dus das wel nice. Spread is echt compact.
Valt wel mee. Party crasher wil maar niet goed rollen 300 keer gererolled en ben nu maar voor een full auto gegaan. Shot package kwam amper voor. Echt kansloos Edit: aaahhh, filmpje gevonden die mijn glitch met de Thorn uitlegt. Blijkbaar als je switcht van een wapen naar de Thorn dan is de eerste kogel direct een finale round die dus 113 headshot damage doet... Nasty shit
Verklaard wel waarom @bulletproof010, @RVDV en ik gisteren gewoon telkens ge-one-shot werden door de Thorn. Was echt te bizar. Merk wel dat de lag in Trials of Osiris ook erger is als Iron Banner er ook is. Hoelang ben je nog bezig geweest met je shotgun man? Verslaafde.
Gebeurde toch echt maar al te vaak gisteren. Nog nooit zulke gekke shit gezien. @bulletproof010 heeft trouwens een filmpje van een enemy die gewoon een raket kopt en niet dood gaat Shiz die om de hoek ineens op z'n reet valt terwijl die enemy al z'n kogels (via mijn scherm) in de muur ploegt .... Ja, het ging fantastisch gisteren.
Holy shit. Wederom een tenenkrommend slechte ToO. Raketjes die geen damage doen, @thiez die 4 hits met Blade Dancer op een Warlock inhakt en door 1 mĂȘlee dood gaat, @bulletproof010 zn super die door een mĂȘlee (volledige HP) word gecanceld.. TLW met een berg 1HK en zo kan ik nog wel effe doorgaan. Man man man... frustrerend. 1 potje gewonnen. De rest kansloos verloren. Beide heren kunnen hier hun relaas doen. Echt teveel rare shit gezien.