Nice. Skolas is echt vet nu man alleen idd die lightswitch had het niet door en werd ge one hit melee'd door Gregs en ik dacht wtf HOE DAN. this explains a lot Sent from my iPhone using Tapatalk
7 dagen? Ik zit met mn titan alleen al op 12 Ben met de vorige Irob Banner eigenlijk voor het eerst pvp gaan spelen, begin het nu best leuk te vinden ook
Level 35? Ik kom met me maat niet eens door level 32 heen. Zal me leeftijd wel zijn Iemand zo vriendelijk om een keer te helpen?
PvP is best leuk inderdaad, begin er steeds meer lol in te krijgen Grimoire gaat ineens ook weer omhoog Ik kan alleen de mappen skyshock en thieves den niet vinden, zitten die niet in de playlists die er nu zijn?
Ik ben wel bereid om je er een keer doorheen te loodsen voeg mij maar toe. Madd Monkey NL Nieuwe maps dus altijd in die 2 bovenste 2 playlists. Dat zijn house of wolves maps. Ik kan niet wachten tot de taken king. Klinkt gek misschien, maar voor mijn gevoel komt er echt bizar veel bij met al die maps, wapens en strikes van de PlayStation.
... vandaag om 04:42. Holy shit Denk vanavond nog maar is een poging wagen in Trials Ging vrijdag best lekker. Alleen jammer van de lag dit keer (ja, lag @Maddmonkey). Shoulder-charge die op een Hunter niet werkte. Geen overshield of niks. @Raafie die z'n super activeert en een Warlock over heel de map in z'n reet prikt ... die dan ook pas 20 seconde naderhand kapot valt Ja, waren leuke momenten... Ooo! Een level 31, 32 en 34 ... 5-4
Na een paar maanden toch maar de uitbreidingen gekocht. Moet zeggen dat ik er nu wel weer zin in gekregen.