1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    De uitbreidingen voegen wel leuke dingen toe. Het moet echter wel "jou" ding zijn. Vind je het leuk om met 2 andere te knallen? Dan is Prison of Elders wat voor je. Ben je meer van de PvP? Speel dan eens Trials of Osiris.

Moet toegeven dat The Dark Below (ondanks minder content) me toch langer heeft bezig gehouden dan House of Wolves.

2. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Ik ben meer van de PvE.

Zijn de nieuwe raids leuk om te doen?

Tot welk lvl kan je nu komen zonder raid gear?

3. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Vendor Gear brengt je verder als Raid Gear :+ Standaard dan, alles is te ascenden met Etheric Light (te krijgen uit Trials of Osiris, Prison of Elders of de Nightfall.

4. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Het "eind" level is nu 34. Deze kan je behalen door de Prison of Elders armor te kopen bij Variks. Is een nieuwe verkoper op the Reef. Hiervoor heb je een Armor Core nodig die je kan bemachtigen door de Level 32 Prison of Elders uit te spelen. De Weapon Core's heb je (vooralsnog) niet nodig. Wapens die bij de House of Wolves uitbreiding horen zijn niet echt denderend. Waardeloze Perks.

Je hebt nu ook een material wat "Etherich Light" heet. Dit materiaal zorgt ervoor dat je bestaande gear naar Level 34 kan upgraden. Je kan dus nu in feite kiezen hoe je Guardian eruit komt te zien. Diversiteit is met House of Wolves wel toegenomen. Vault of Glass/Crota's End raid-gear kan je dus upgraden om naar level 34 te gaan.

5. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Dat scheelt weer, je hoef dus niet 10x de raid te doen om vervolgens nog niks bijzonders te krijgen?
    Dat was het geen wat mij de vorige keer de das om deed.

6. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    De raids zijn in mijn ogen juist het leukst om te doen.

7. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Zeker waar, maar als je niks krijgt en het graag wil, zak de moed je een beetje in de schoenen:p

Welk lvl moet je minimaal zijn om de nieuwe raids te doen?

8. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Je hebt met The Dark Below een Raid. Normal is level 30, Hard is 33. Beide zijn met een stel 34 Guardians prima te doen. Hier op het forum zullen er maar zat zijn die je er doorheen willen helpen.

In de House of Wolves heb je geen Raid maar een Wave-achtige-iets wat je kan spelen. Ook leuk ... maar niet zo leuk als een Raid. Is van level 28 tot 35.

Kwa "loot" is Crota's End anders als The Vault of Glass. Je krijgt vaker (veel vaker) armor. Om wapens te bemachtigen moet je Hard-Mode doen ... maar ook deze is met 34 Guardians prima te doen.

9. FraHel

FraHel Active Member

Leuk Bevonden:
    59
    Voeg me maar toe en invite me maar als ik online ben wil graag helpen:thumbs:

10. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Hier nog mensen die PoE lvl 35 willen doen met mij.
    Voorkeur voor aanstaande woensdagavond ergens tussen 19.00 en 22.00 uur?

Ik heb lvl 28 tm 34 diverse keren gedaan, alleen 35 nog nooit.

Heb een lvl 34 hunter en lvl 34 titan met diverse wapens op 365.
    Alleen nog altijd geen gjally.

Mocht iemand willen helpen, dan graag! Voeg me maar toe op Xbox Live: CrazY1985

11. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Hmmm. Deze 29 twijfelt om de game weer op te pakken tweedehands. Gjallarhorn had ik iig al..
    @Cookie @MAD 1976

12. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Ach casual, goml

Not sent from my iPhone using Tapatalk

nawa vindt dit leuk.
  13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Pro tip gebruik die Suros niet meer. Auto rifles zijn useless nu. :p

14. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Valt wel mee hoor.

Leuke is nu wel dat die strikes ook eens eindelijk mee kunnen doen in de rotatie.
    Wat dat betreft hadden we op de PS ook vrij weinig aan die exclusieve stuff (op guns na dan). Je speelde ze na die eerste keer nooit meer.

Tja...ben er zelf al weer een tijdje klaar mee....de laatste DLC viel me echt zwaar, zwaar tegen.
    Geen idee waarom je gestopt bent, maar de game is echt niet diverser geworden, dus verwacht niet teveel nieuws....
    Speelt natuurlijk wel nog steeds lekker weg.:9

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vooral de echte grind is aangepast. Stuk minder nu vergeleken met toen die stopte.
    En die PS exclusive shit is slecht voor beide kampen. En ook nog een jaar zelfs.
    Xur kan nooit de wapens verkopen en de strikes idd kunnen nooit bij Nightfall komen etc. Totdat de Xbox ze ook krijgt.

16. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    DLC exclusiviteit? Prima. Maar geen jaar. Een maand zoals COD? Geen enkel probleem mee. Dit slaat echter alles. De grind is minder ja ... maar ik vermoed dat hij nu wel nodig moet grinden om de nieuwe materialen e.d te bemachtigen :+

@Daz , welkom terug dan!

17. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Enige dat er voor zorgt dat ik nog destiny speel is de PvP. Er is geen incentive meer om de PvE te blijven spelen. Je bent in een mum van tijd al lvl 34 nu.. Erg jammer. Tevens zijn de nieuwe wapens ook allemaal ruk. De beste gear & wapens komen voornamelijk nog uit de VoG. De nightfalls doe ik nog wel, en af en toe een raidje.. maar daar blijft t ook wel bij. Jammer, ik vond persoonlijk de grind zoals in de early days leuker.

En btw @Daz , als je nu rank 29 bent en je wil een zo min mogelijke grind, doe dan dit: Upgrade een exotic naar light lvl 42. Doe prison lvl 32. Koop met de armor core een light lvl 42 armor piece. Doe trials, met geluk krijg je daar gear met light lvl 36. je kan dan al rank 33 zijn. Zorg ervoor dat je 5 potjes trials wint. Je krijgt dan weer light lvl 42 gear. Bam, bijna rank 34.

Laatst bewerkt: 13 jul 2015
    nawa en Rampage vinden dit leuk.
  18. nawa

nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

Leuk Bevonden:
    852

Hahahaha ja ik hoorde het looooool nubs!

Sent from my iPhone using Tapatalk

19. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Haha, Wat is het nu geworden? HC?

Begon de Suros net prettig te vinden :p
    Zo te lezen is er een hoop veranderd, kan je me een keer bijpraten?

20. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Handcannons ja. Fatebringer is het wapen voor pve en Thorn/tlw de pvp wapens

En je weet dat je gewoon de party kan joinen en vragen of mensen ergens mee willen helpen.

Laatst bewerkt: 13 jul 2015

Deel Deze Pagina