Je kan ook wat meenemen naar retail. Yup! Play the Destiny Beta on Saturday, July 26th, beginning at 8PM PDT, to earn an exclusive emblem for the retail version of Destiny. We’ll also be delivering some fun and unexpected surprises throughout the Beta!
Ook dat vond ik echt alles behalve geweldig in de alpha. Maar ik ga het absoluut een kans geven. Een game gewoon afschrijven vanwege een alpha zou pretty gek zijn.
Wat een bullshit, valt me tegen van Bungie/Activision. Ik weet dat het maar wat DLC is maar goed, wel jammer.
Zullen vast onzinnige armors of characters, wapens of items zijn. Of hooguit een paar extra quests. Wanneer waren er nou echt van die timed DLC waarvan je echt zoiets had...''Zo hey..dit is echt super. Wat zonde dat PS/Xbox only gamers dit nou moeten missen of zo lang op moeten wachten?'' ?
Dat heeft daar niks mee te maken Het is belachelijk dat tegenwoordig seasonpasses met exclusive DLC komt je betaald in beide gevallen evenveel maar bij de PS4 krijg je meer ''waar'' voor je geld. *zucht* lame gedoe ook
Ja ik las het vooral over de Xbox One versie, dat die gewoon niet komt in Japan inderdaad. Bizar....allemaal Sony's deal? Microsoft zal er echt wel om geven, want die marketen de X1 volop daar.
Leuk dat concurrentie gebeuren, maar zorg er dan gewoon voor dat die game exclusief is op deze manier ben ik er helemaal klaar mee. Kijk dat hele CoD verhaal met dat de Xbox een maandje de DLC eerder krijgt, tsja dat is een maand maar nu gaat het hem om een jaar ofzo jesus hoeveel geld hebben ze activision wel niet gegeven? Ma'ja ik ga hem lekker 3 dagen op m'n One spelen. (vraag me af hoe groot de beta is en of het überhaupt de moeite wel waard is om hem te downloaden) Ma'ja leve de concurrentie
Nou ja de DLC komt wel gewoon naar de Xbox. Alleen zit er nog wat extra DLC in de DLC en die komt dan pas veel later. Dat zal wel een extra armor of wapen zijn.