1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Goedzo. Iedereen z'n zin nu? Jezus. Thorn en TLW moeten aangepast worden.

Wat gebeurd er? Alles word weer verneukt. Worden wapens aangepakt waar niks mis mee is. Echt Bungie :mad: Kortom, straks zeiken dezelfde mensen dat wapens kut zijn geworden...

Bungie, buff please! Nee, ben alles behalve blij met dit nieuws.

@Maddmonkey ? Krijg ff gauw een Weasel :+

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Haha, dus toch. Veel plezier hé met springen! mazzel jongen

Rampage vindt dit leuk.
  3. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Mja, ketste van zon kiezelsteentje af op de Couldron met m'n Warlock. Self-Res en alles was weer goed :+

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

nee man, word of crota, praedyths en correctie measure en dan control spelen en heavy ammo campen

het is een beetje lame om niet voor de objective te gaan in een objective mode maar dat is wel hoe je die bounty snel haalt :+

5. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    Goodbey blackhammert |:-

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind het wel leuk dat ze de wapen balans flink gaan patchen, of het er nu beter op word of niet

Nu is het altijd VoC/Fatebringer/Word of crota met Gjallarhorn als standaard exotic

eventueel voor een andere burn eens een Thunderlord of Corrective equippen

en dan daarbij je favo shotgun/sniper (wat ook ALTIJD dezelfde zijn, found verdict, Black Hammer, LDR)

je kan voor de lol wel eens met een oversoul edict of een abyss defiant gaan spelen ofzo maar de noodzaak is er totaal niet

als je fatebringer en VoC geupgrade hebt en je hebt de mazzel dat je een Gjallarhorn, Black Hammer en Found Verdict hebt dan ben je voor 90% van de PvE content klaar

laat ze die balans maar wat overhoop gooien zodat we allemaal weer gaan zoeken naar de 'ideale' setup

dat is toch 1 van de dingen die het leuk houd

ik zou het leuk vinden als Monte Carlo en Hard Light en Necrochasm bijvoorbeeld ook echt bruikbaar zouden worden

of als de afweging welke exotic je neemt wat lastiger word , nu is het in 99% van de gevallen toch gewoon Gjallarhorn

Maddmonkey vindt dit leuk.
  7. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Het enige wat ze aanpassen aan BH is toch de ammo uit je reserves ipv infinite? Nogsteeds sterk. Hij krijgt wel een groter magazijn, net als bij de scoutrifles, die ook een buff krijgen. Jammer van de wolfpack rounds en de IB wachttijd, 5 seconden was al lang. Autorifles en de Necrochasm worden weer enigzins nuttig. Aan de handcannons klooien ze ook flink wat. Uiteraard moeten de shotguns er ook aan geloven.

8. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Mjah, misschien moet ik die lijst even op me laten inwerken. Zal ongetwijfeld allemaal wel goed uitpakken ... maar vind het jammer dat ze de Gjallarhorn een nerf geven. Puur omdat mensen deze Exotic niet hebben en dus ook niet "geaccepteerd" worden door volk op LFG e.d.

Ach, ze zullen er vast wel goed over nagedacht hebben. Enige "nerf/buff" die ik niet begrijp is de Thorn. De Tick-Damage stacked nu 5x? Dus 5x2 = 10 damage per Tick? Niet echt een nerf denk ik zo :+

@Maddmonkey ... SPRINGEN!

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

het idee is volgens mij dat je niet meer met een paar body shots op grote afstand + DoT een kill maakt

dus ze maken het moeilijker om accuraat te zijn op afstand , dus de ideale range word korter zodat mensen het meer in z'n bedoelde rol gaan gebruiken. En binnen die range blijft het een super effectief wapen maar daar buiten niet meer?

10. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    Blackhammert was door die infinite ammo een waardig raid wapen samen met the hunger of crota waren imo de beste raid wapens uit crotas end.. Ik vind t jammer want een raid wapen zou toch net dat extra moeten hebben tov andere legendary wapens.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Black Hammer en Icebreaker is niet echt nodig imo.
    Rest is oke. Ja ook de G Horn. Gaat nog steeds de beste zijn met die wolfpack rounds ook al doen ze iets minder damage.

bulletproof010 vindt dit leuk.
  12. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Jawel. Het zijn specials. Ik heb nu tegen de 70-80 strikes de laatste dagen gedaan voor die dry kut en je kan prima elk wapen gebruiken. Wil je er snel doorheen? Black hammer+ Gjallarhorn. Black hammer echt 300.000 gratis kogels voor gekregen wat nergens voor nodig is.

Ik snap dat mensen 'teleurgesteld' kunnen zijn in het nerfen van favo wapens, maar Delphiki zegt het goed. Dit is positief. Breng alles wat dichter bij elkaar en je hebt veel meer keuzes. Anders krijg je weer dat gejank met 1 of 2 wapens die erbovenuit steken. Suck it up en wacht de DLC maar lekker af. Ik denk dat er een frisse wind gaat waaien in destiny en dat juich ik alleen maar toe

13. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Black Hammer was bijna Exotic waardig, nu wordt het weer een legendary. Ice Breaker is onzin.

14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Icebreaker vind ik ook niet slecht. Het is nog steeds de bedoeling om een secondary voor bepaalde situaties te gebruiken(zoals een major). Daarna weer naar je primary switchen voor de normale adds. Niks slechts aan. Daarnaast is er nog niks veranderd, dus laat de patch eerst maar komen voordat we gaan zeggen of iets onzin of onnodig is ;)

ergste vind ik nog dat niemand het over de gewilde nerfs of buffs heeft :+ auto rifles weer gebuffed? Mooi! Thorn+ TLW nerf? Logisch en goed (op papier). Shotguns? krijg maar lekker de tering met je nepsniper. Final round exploiten? Nope, niet meer in pvp. Grenade and horseshoes rocket die je killt ook al ben je totaal niet meer in de buurt? Not anymore.

Echt zooooooveel goeie shit en mensen gaan het hebben over die pleuris zaag en crota's dildo. Fuck die nepsnipers. Oldskool sniper met fieldscout ftw!

nawa vindt dit leuk.
  15. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Eens. Vind het prima om meerdere wapens te kunnen gebruiken alleen sommige nerfs begrijp ik niet. BH en IB waren prima en echt amper in de Crucible te vinden... ach, zal z'n redenen inderdaad wel hebben.

@bulletproof010 .. VoG wapens zijn nog steeds DE beste wapens. Gewoon prima Perks en damage. Crotas End wapens waren al veel minder om over de PoE wapens maar te zwijgen :+

16. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    De redenen zijn de manieren van spelen. in strikes zie je gewoon iedereen adds vermijden, sniper positie innemen en gaan met de IB of BH. Is niet wat Bungie wilt en daarom ook een logische buff. Vind het zelf ook maar erg saai. Ik ging zelf vaak maar switchen naar fusion rifles en shotties om het leuk te houden. Adds bij een boss is wat bij destiny hoort en ik vind het goed dat ze proberen om snipen vanaf veilige plekken nu minder gaat worden.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zei toch dat de rest wel oke vond? Precies dezelfde dingen die ik ook dacht.
    Bij IB en BH fronste ik alleen even mijn wenkrbrauwen.

Rampage vindt dit leuk.
  18. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329

Ja, maar dat mensen NU (ong. 10 maanden na release) door verschillende Strikes en Nightfalls heen wil rammen is omdat er gewoon totaal geen variatie in zit. Het is elke keer dezelfde Strike die je al tig keer gedaan hebt. Ach, je hebt andere modifiers maar zelfs daar kijkt niemand meer van op. Maanden geleden waren die Strikes/Nightfalls nog leuk om te doen :) Toen waren ze ook nog moeilijk... Dat "gevoel" is nu ook weg. Helaas. Je zit nu op level 34 en de NF is 32. Appeltje-eitje voor de meeste.

Heb zelf ook geen flauw idee hoe ze die Strikes weer boeiend kunnen maken.

bulletproof010 en MAD 1976 vinden dit leuk.
  19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Ik denk ook dat ze achteraf een beetje een fout gemaakt hebben met de nieuwe wapens in HoW

Het is helemaal onze eigen schuld maar doordat we met name de VoG wapens (plus hunger en black hammer) konden ascenden (terwijl het plan eigenlijk was om die achter ons te laten zijn alle mapens die je van de Queen en Variks krijgt totaal waardeloos

er zit echt niks bij wat je in PvE zou gebruiken boven een oud raid wapen

de Trials primaries zijn de enige wapens die enigzins concurreren maar door ons eigen gezeur (en ik deed daar volop aan mee, moest en zou Fatebringer en VoC relevant houden) speel ik in PvE voornamelijk nog met wapens die ik 3 maanden na release allemaal al had

ik heb wat dat betreft mijn lesje wel geleerd , leuke nieuwe en vooral sterkere wapens introduceren is niet perse eeen slecht ding

niet als je ziet dat je nu totaal geen enkele reden kan verzinnen om de kist in PoE te openen of om een Weapon core uit te geven

en dan gaan we weer klagen over dat er te weinig end game content is , maar dat komt imho vooral omdat er na de 3 ciphers voor de PvE spelers eigenlijk niks beters te vinden is dan wat je al had

20. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ninja edit ;) stond er eerst niet hoor Sjaak.

Maar goed het is een bizar goede update. Perks worden zelfs retroactive aangepast. Dit gaat oude wapens een veel minder groot voordeel geven en daar ben ik blij om.

En rampage, 2 levels ergens boven zitten maakt niks uit he ;) moet je 10 maanden na release inmiddels toch wel weten. Het zijn de overpowerede wapens icm het ascenden geweest wat voor die damage boost zorgt. Sommige content kan nog best pittig gaan worden na deze update.

Deel Deze Pagina