Ik gebruik m eigenlijk nooit.. Er zijn betere chests voor de lock vind ik.. Mja als je m niet heb zal ik m toch halen.. Gotta Collect 'm all!
starfire is nutteloos, behalve de intellect roll. Ik zou eerder een shard kopen en jouw heart of the praxic fire upgraden @PrutserNL
Denk dat ik dat ook ga doen. moet nog wel een stel van die light ballen hebben :-( Edit: vanaf wanneer is de The taken king collectors edition te pre orderen?
Etheric Light is alleen voor legendary's he en wil best helpen met wat 34 PoE voor die light. Exotics kan je direct upgraden met wat glimmer, planet materials en 1 exotic shard! Easy dus
Hmm volgens mij krijg ik die ook hoor bij mijn digitale pre-order. Zie iig staan dat ik ook een early acces weapon pack krijg Even opgezocht en kijk: *Early access to Weapons Pack available starting 09.15.15. Weapons Pack can be attained by pre-order of digital or physical editions of Destiny: The Taken King or by the purchase of the digital or physical Collector's Edition. Weapons Pack may also be attained through gameplay starting on 01.01.16.
Oeffg the grind is real man. Ik ga miss ook grinden voor een tweede. Ik wil een hyperspeed HSP bouwen. Red dot OERES Feeding Frenzy Braced Frame Reactive Reload. Checken wel beter is. Stay on the grind man. Succes. Echt een leuke weekly update met die weapon reveals. En verfrissend om een keer trials op alle maps te doen. Toch wel weer een andere challenge.
Hopscotch Pelgrim Vanguard dragon Playlist toch? Of kan ik beter wat anders doen? Hij dropt maar niet.
Ik heb dat al op skorri zitten. Ik raad het niet aan op een trage pulse rifle die perks, maar ieder zijn ding
Ik zou het niet weten. Mijn roll nu is red dot ORS, 3rd eye, braced frame en headseeker. 8/10 keer een two burst kill
Heb ook al bijna twee weken lang, gok gemiddeld 2 à 3 uur per dag, alleen maar die strikes gedaan. Heb al iets van 4x die Dry Rot gekregen, terwijl ik juist heel graag de Hopscotch Pilgrim wil. Maar ik krijg hem maar niet. Heb hem zelfs nog niet bij iemand anders zien droppen.
@Raafie Die van Triplewreck. ---- Dit is dus de reden dat er strange coins bij de postmaster lag. @Raafie @bulletproof010 Thank you for being an email subscriber! We love hearing from you and hope you love hearing from us as well. Please go and visit the Postmaster - your nine Strange Coins should be waiting! Keep your eyes up for more important messages from Bungie: including game updates and news, exclusive in-game challenges, and more loot! VISIT THE POSTMASTER TO CLAIM YOUR STRANGE COINS
Ja dat stond gisteren in de weekly neem aan dat een gamertag aan bungie.net gelinkt hebben voldoende is?