1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    laatste Iron banner speelde ik met een vol fireteam (bubble village) , dan is lag nog steeds kut maar is er nog wel doorheen te spelen. Vond het hoe dan ook echt lachen

ik heb ook echt al teveel motes en alles uitgegeven aan rolls (en aan engrams ... laatste keer 400 motes want ik moest en zou eindelijk een ram krijgen.. .) Maar dat houd het ook leuk want 500+ motes , coins, alle soorten shards en energies heb je ook niks aan als het maar in de vault ligt

daar loer ik nu op inderdaad

heb al een Exodus plan en een Pax Totalus gerolled naar tripod en horseshoes maar ga natuurlijk voor de echte toppers :+

MightyMikeDX vindt dit leuk.
  2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Die Trials Rocket Launcher is ook wel goed. Tripod en Grenade en Horseshoes. Ding hoef je ook niet te re-rollen.

3. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    PvP bevalt me de laatste tijd wel, ik heb me voor genomen de Thorn bouty te gaan halen.
    Zal wel een hoop stress op leveren:+

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Doe van Trials is ook wel goed, als die hem verkoopt. Of die van FWC. Die komt standaard met de goede rolls en leuke stats.

5. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Word of Crota pakken. Goeie Void Sniper (VoG sniper is void) en Truth. Heb je hem zo. Niet gaan rushen overigens, dat kost je punten. Echt campen.

6. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Of total mayhem met de Corrective Measure ;-)

7. MightyMikeDX

MightyMikeDX MightyMikeDX

Leuk Bevonden:
    237
    Als het goed is heb ik al eens 1x samen gespeeld, echter had ik nog niks gepost op dit forum. Dacht dat het was met de VoG. Dus dat deel komt wel goed. Echter zijn we hier de keuken aan het verbouwen, die we zelf in elkaar zetten etc, waarbij ik 's middags mee moet helpen. Helaas lukt dat dus niet . Maar zou tof zijn als je kan helpen

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Oh haha dat zou best kunnen nee is prima joh :) ik ben gewoon online vanavond, dan zien we wel wie nog als 3e persoon mee wilt doen.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Haha genoten net. Moest de weekly nog doen. Dus ga naar de tower en zie een bounty for not dying in a strike and complete a weekly etc. Dus mooi twee vliegen in een klap.
    Dus knal de matchmaking aan. Komen bij de eerste deur die we activaten. En zie gelijk een gastje naast de deur onzichtbaar worden en een een hoekje kruipen. Dan gaan bij mij de alarmbellen af en dan moet alles plaats maken. Die gast die probeert cheap die bounty te halen. En mensen die mij kennen weten dat dat niet gaat gebeuren. Hij zit toch in zijn menu. Duw hem een beetje naar de zijkant en laat een volle salvo enemy void damage op ons afkomen. Ik ga samen met hem dood en die andere gast die erin zat was toch al dood dus moesten een respawnen. Dat gebeurd dus. Krijg een paar klappen van hem en hij leaved de game.

Ik zelf ook naar orbit. Druk op matchmaking. En natuurlijk zit ik bij dezelfde gast. Oke even kijken of die er van geleerd heeft. Nope.
    Same shit. Duw hem weer naar de zijkant. En hij werd met toch een partij pissig. Granaten op me, supers op me etc. Uiteindelijk krijgen ik hem dood haha. En gelijk is die naar Orbit.

Ben daarna doorgegaan gewoon met die andere gast. Kreeg natuurlijk een berichtje met een "reden".
    Ook gelijk naar Orbit gaan als die dood is. Dan weet ik ook wel dat het voor de bounty is..

• ReeceWithafork
      13:56:41
      one of us is supposed to stay at the bottom
      lHybr1dl
      13:58:54
      Lol sure.... Work for your rewards.
      14:00:23
      I know there is a bounty for not dying in a strike today. You dont fool me.

• ReeceWithafork
      14:02:30
      if you all stay at the top, when you kill all the enemies dinklebot says the same thing again
      14:03:15
      they put it in a patch to stop people cheesing
      lHybr1dl
      14:05:44
      Uhhh no. Just run arround and kill everything. Not that hard and more fun also.
    • And sitting in a corner and in your menu isnt gonna help either
    • ReeceWithafork
      14:06:48
      btw ive done it that way every time and you're the first person who's had an issue
      lHybr1dl
      14:08:36
      I have a issue with people sitting in corners and menu's. And let other people do the work

Laatst bewerkt: 27 jul 2015
  10. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik had het laatst in een dragon strike ook ja :+ 1 iemand AFK op de spawn en de andere liep vrolijk mee, maar ging in een hoekje kruipen wanneer er wat gedaan moest worden. Meppen, pointen en dan ging hij even een granaat gooien of een rocket schieten om te laten zien dat ie gewoon mee doet. Nope, not today. Berichtje gestuurd en ben ernaast gaan zitten. Na 5 minuten kreeg hij jeuk en kreeg ik een berichtje "Please, lets kill the boss"

:D

11. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    :+

@Hybrid, a hero. Not the one we deserved, but the one we needed. Nothing less than a knight, shining.

MightyMikeDX en Hybrid vinden dit leuk.
  12. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Future war cult shader en een strike erna de Dry rot!!!!!!!!!!!!!!

woooohooooooooooooooooooooo. Best destiny day in tijden

Mallakai, MightyMikeDX en AnubisNefer vinden dit leuk.
  13. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435

Ik ben bijna net zo blij als met de Ghorn destijds :+

14. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Fu. :D

Ben nog steeds aan het grinden voor de Hopscotch.

Wel. Zojuist de Wastelander v2v gehad, met out of the box, bijna de perfecte roll.

Warhead veneers en linear compensator
    Tripod
    Heavy payload en fitted stock ;-)
    Cluster bombs

Laatst bewerkt: 27 jul 2015
  15. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    wooowowow. Even rustig aan he. Ik heb zo'n 2 weken volop lopen grinden. Zit ergens tussen de 250-300 dragon strikes in die tijd.. Vind het wel even genoeg haha

AnubisNefer en MightyMikeDX vinden dit leuk.
  16. MightyMikeDX

MightyMikeDX MightyMikeDX

Leuk Bevonden:
    237
    Ik heb vast ook wel zoveel strikes gedaan, alleen nog steeds geen Hopscotch Pilgrim :mad:
    Heb vrijwel alle dragon strike wapens wel al gekregen. Heb dus alleen de Hopscotch Pilgrim niet, zelfs nog niet bij iemand anders zien droppen. Voor mij is het grinden ook persoonlijk geworden
    De Dry Rot is trouwens echt een puik ding Enige nadeel is dat je de kogels er zo doorheen knalt.

17. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Ben ook een poging aan het wagen met de Thorn bounty. Met de manier van Rampage (WoC, Praedyths Revenge en Truth) heb ik tot nu toe 60 punten uit 2 potjes.

18. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    :eek:Huh zo maintenance???

19. VapoChill

VapoChill Active Member

Leuk Bevonden:
    188
    Hopscotch vind ik maar raar schieten, red death voelt beter aan.
    Ik wil hem wel ruilen voor een Gjallarhorn. ;)
    Ik had hem dacht ik uit een: PoE 28.

20. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Dry rot hier ook binnen. Btw, ik weet niet of dit oud nieuws is , maar er zijn nieuwe exotic bounties te vinden op bungie.net bij armory. ToO bounties.

Edit: oud nieuws schijnbaar

RIP @bulletproof010

Special weapon loader + cascade + force barrier = snel

Laatst bewerkt: 28 jul 2015
    Rampage, PrutserNL, Mallakai en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina