Was echt droog met al die bubbles. En eigenlijk ook veel te easy. Wat was het beste potje? 20.000 tegen 2000? Haha. --- Iets wat ik ook merkte aan de spare change idd. Die rare recoil. Pilgrim is zo fijner daarin. Net toch nog een keer gererolled. Had Headseeker erop maar merkt er niet veel van en van wat ik lees heeft het op dit wapen niet zoveel nut omdat je toch 9/10 keer headshots maakt. Ik heb nu. Third Eye, Braced frame voor max stability en reactive reload.
Ik vind het op de ps4 wel lekkerder werken. Je hebt hier maar een paar clips die je aan elkaar kan plakken en het werkt minder lekker en snel. Wilde eigenlijk al mijn snipe clips achter elkaar monteren
Al met al geen slechte Iron Banner gehad. Nu nog vanavond even naar Rank 5 (... kut @Graveheart met z'n overtuiging ) Party Crasher, Efrideet's Spear, Jolders Hammer, Radagast Fury Ben tevreden. Sluit me overigens wel aan na 4 dagen Iron Banner te hebben gedaan. Waardeloos om tegen mensen met een "red-bar" te spelen. Met als top-punt een speler die 267ste van de wereld staat en even verteld dat verbinding niks te maken heeft met waarom hij zo goed is.
Ach, zolang er geen Dedicated Servers zijn om events als Iron-Banner en Trials of Osiris te "ondersteunen" zal je altijd last hebben van red-bar tegenstanders. Erge is nog wel dat een Blade-Dancer hem alleen kietelt en hij jou met een stomp op de neus down krijgt. Krijg je 3-4 goeie hits op hem en het doet hem niks. Het verbaast me allemaal niks meer. Mensen die bewust "lag" creƫren in Trials of Iron Banner om zo de betere loot te krijgen. Speel gewoon het spel i.p.v vals te spelen. Maakt het voor jezelf (en andere) stukken leuker.
Tuurlijk. Punch all the things. --- Prison of Elders Level 32: Urrox's Grudge The Reef, Asteroid Belt The Flame Prince Urrox vows to burn the Light until all that remains is Darkness and bone. RoundEnemyObjectiveModifier(s) 1Hive---Trickle - Recharge of abilities is significantly reduced. 2Cabal---Small Arms - Primary Weapon damage is favored. 3Cabal---Exposure - Guardian shields are increased but do not replenish. 4Hive---Arc Burn - Arc Damage from any source is greatly increased. 5Hive---Solar Burn - Solar Damage from any source is greatly increased. Rewards House of Judgment x200 Armor Core x1 Prison of Elders Level 34: The Forever Eater The Reef, Asteroid Belt Qodron, a Vex chronovore, sees only one outcome: your demise. Prove it wrong. RoundEnemyObjectiveModifier(s) 1Vex---Catapult - Grenade recharge rate is greatly increased. 2Vex---Void Burn - Void Damage from any source is greatly increased. 3Fallen---Brawler - Guardian Melee damage is greatly increased. 4Vex---Small Arms - Primary Weapon damage is favored. 5Vex---Trickle - Recharge of abilities is significantly reduced. Rewards House of Judgment x300 Weapon Core x1 Etheric Light x1 Prison of Elders Level 35: Skolas's Revenge The Reef, Asteroid Belt Skolas and his crew challenge the Guardians who captured him. Face him with a Fireteam of three. End him. RoundEnemyObjectiveModifier(s) 1Hive---Exposure - Guardian shields are increased but do not replenish. Brawler - Guardian Melee damage is greatly increased. 2Vex---Grounded - Players take more damage while airborne. Airborne - Players deal more damage while in the air. 3Cabal---Catapult - Grenade recharge rate is greatly increased. Arc Burn - Arc Damage from any source is greatly increased. 4Fallen---Specialist - Special Weapon damage is favored. Juggler - No ammo drops for your equipped weapon. 5Fallen---Trickle - Recharge of abilities is significantly reduced. Small Arms - Primary Weapon damage is favored. 6Boss---Small Arms - Primary Weapon damage is favored. Lightswitch - Minions of the Darkness deal much more melee damage. Rewards House of Judgment x500 Armor Core x1 Weapon Core x1 Etheric Light x1 Nightfall: The Devils' Lair Old Russia, Earth The Darkness gathers around Sepiks Prime as it absorbs the essence of everything the Fallen can steal. Modifiers Epic - Heavily shielded and highly aggressive enemies appear in great numbers. Angry - Minions of the Darkness won't flinch, even after massive damage. Lightswitch - Minions of the Darkness deal much more melee damage. Brawler - Guardian Melee damage is greatly increased. Nightfall - If all players die, your Fireteam is returned to Orbit. Rewards Radiant Light Buff - Increases all XP gains untill the weekly refresh. Possible Rewards Etheric Light Exotic Weapons Exotic Armor Legendary Weapons Strange Coins Heroic Strikes: The Shadow Thief Ocean of Storms, Moon Board the Fallen Ketch above the Moon and defeat the notorious Taniks, the Scarred. Modifiers Heroic - Enemies appear in greater numbers and are more aggressive. Specialist - Special Weapon damage is favored. Rewards Strange Coin x9 Vanguard Marks x10 Vanguard Reputation x400 Variks Inventory Armor: ClassNameTypeStatsPerks HunterKellhunter's PathLeg Armor142 Discipline--- Warlock---Leg Armor------ Titan---Leg Armor------ Cost: 1x Armor Core Weapon: Aegis of the Kell
Die Hunter schoentjes zijn wel super nice. Lekker veel disc wat ik net nodig heb. Helaas zijn ze spuuglelijk.