1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    TDB en HoW deden het kwa promotie ook ontzettend goed. Hype was toen ook enorm hoog. TTK komt er wel, het liefst met SUROS pack. Jammer dat die dan in Nederland weer nergens te bestellen is, toch?

Vandaag gaat Bungie dus wat streams doen om TTK te promoten. Hopelijk zien we weer wat nieuwe dingen voorbij vliegen. Nog een maandje voor release en er is nog niet echt bijster veel van bekend. Je zou denken dat ze nu de promotiemachine zouden starten

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Tuurlijk wel. Iedere pre order van TTK.

3. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Cutscenes zijn leuk....voor 1 keer. Daarna wil ze niet meer zien, zeker niet na de zoveelste strike. (nog steeds niet skippable....|:-)
    Verhaal? Tja....slechter dan wat we tot nu toe hebben gehad kan niet, en hoewel het met de laatste DLC wel iets beter was, stelt het nog steeds geen ruk voor....ik zie geen reden te geloven dat dat nu veranderd.

Begrijp me niet verkeerd, heb veel uur in Destiny gestoken, en heb er ook echt wel van genoten, zeker met wat maatjes is de game gewoon heerlijk om te spelen....maar het magere qua content is gewoon beschamend laag en daardoor verveelt het ook zo snel weer na elke DLC. En daar ben ik nu ook weer bang voor.

4. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Pre-order ... hoe? Ik wil gewoon The Taken King ... HOESJE! :+

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja dat is bij iedere game dat cutscenes na een tijdje niet meer leuk zijn. Je kan ze straks skippen btw.
    Maar is verder wel goed voor het verhaal die verteld wordt. Vind het wel meevallen qua content. Nu ben ik er langzaam wel klaar mee. Maar dat is toch 3 volle maanden die ik gespeeld heb. Meeste DLC heb ik na 2 dagen al uitgespeeld van veel andere games.

@Rampage TTK is alleen digitaal. Als je al het andere al hebt.

6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    @MAD 1976 Wat dacht je van scannen van objecten en dan lore te horen te krijgen van onze nieuwe ghost? Wat dacht je van een vermoedelijk transmog systeem? Wat denk je van een zooi nieuwe crucible maps en eindelijk wat nieuwe gamemodes? Er wordt zelfs gesproken door Bungie over een nieuwe ARENA (of dit in PoE is of iets nieuws remains to be seen). Het kan best zijn dat je iets anders wilt spelen ofzo, maar ik denk dat er in september echt een hele berg content bij gaat komen en dat oude content nu ook beter wordt. Nieuw heavy weapon. Nieuwe manier van quests en bounties zijn makkelijker. Daarnaast moeilijkere weekly bounties en veel exotics zijn verbonden aan quests. Er zijn zelfs Quests voor de crucible! Echt nice

Kijk dit maar:

Laatst bewerkt: 5 aug 2015
  7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat is eigenlijk de nieuwe game voor de Ghost? Dinklebot is weg. Dus nu Drakebot ofzo? :p

8. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Optimus Prime heeft hij toch ook gedaan? :p

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja wat heeft die niet gedaan haha.

Dit is ook wel slim btw.

"Players new to Destiny will note that missions from Destiny Year 1 have been reorganised into a new quest framework. For example, the base game's Sword of Crota mission is now part of The Dark Below storyline, while the Reef outpost will open up for new players upon meeting the Queen for the first time."

Volgens mij is het straks wel heerlijk om in te stappen in Destiny als je de game nooit gespeeld hebt.

10. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Tof! We krijgen space-battles :D

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik betwijfel het. :p

Btw ook wel fijn dat straks armor material een ding wordt over alle classes. Ipv steel plating, sapphire wire etc

12. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat is voor jou wel lekker he met je 5000 sapphire wire :+

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    He. 4350.

nawa vindt dit leuk.
  14. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Ik las NoNoBot :D

15. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    R.I.P DinkleBot. You were great while phoning in the lines.

All Hail DrakeBot! (Al de lijnen van DinkleBot zijn dus vervangen blijkbaar. Had het leuker gevonden als we gewoon een nieuwe Ghost ... dus een nieuwe shell, hadden gehad. Laat dan IETS van DinkleBot actief :+)

Krijg overigens wel steeds meer het gevoel dat we een grote beta gespeeld hebben :+

Maar ... holy shit. Exotic Rail Gun Sniper Mega Gun Ding <3 ... kom maar op hoor! Heel benieuwd wat er vandaag allemaal naar buiten komt. Activision heeft "net" aangekondigd dat The Taken King en BO3 speelbaar zijn.

16. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Is een fusion rifle. Betwijfel of ie sterk gaat zijn. Zou prettig zijn als er headshot damage op zit.

17. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Een Fusion Rifle ... in de Heavy Slot ... :eek:

18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee, dat is wat anders.

19. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Haha, @Rampage is compleet hyped, maar heeft geen idee waar ie hyped over is. :+

Maddmonkey vindt dit leuk.
  20. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik snap hem ook niet :cool:

Rampage vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina