1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Gisteren voor het eerst in lange tijd Destiny opgestart. Was ooit met de proefversie begonnen maar had dus een tijdje geleden dus het hele spel gekocht. Ging verder met mijn leven 4 character. Even wat post ophalen (high level gun waar ik nog een hele tijd niets mee kan) en toen maar missies gaan doen in Old Russia. Moet zeggen dat ik er eigenlijk nog niet heel veel van begrijp. Pak random missies op en hoop ooit ergens te belanden maar deed volgens mij ook een paar missies dubbel... Het duurde even voordat ik mijn draai vond maar op een gegeven moment ging het wel lekker, volgens mij.

Was ook nog ergens een invasie waar een groepje lvl 30 bezig was iets te verdedigen. Kon gewoon mee doen, de vijanden gingen bij mij net zo snel neer als bij de high level players. Hoop dat het binnenkort wat duidelijker wordt want het is me nooit eigenlijk duidelijk wat ik nou precies moet doen. Gewoon maar wat doen is wel lachen, beetje levelen zoals bij WoW, maar zonder doel is het een beetje apart.

2. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Dat zijn patrol missies. Die zijn nooit klaar :D En de verdedigingsmissie zijn public events.

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Speel eerst de story. Dat begint op earth en gaat dan naar andere planeten. Alhoewel je daar nu misschien beter mee kan wachten :p denk dat het verhaal doorlopen in september een stuk leuker gaat zijn

4. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik had het voor de eerste DLC ook; 2-3 maanden voordat die kwam was ik ook echt Destiny-moe.

Dark Below kwam uit, maandje later eigenlijk wel weer klaar mee, maar door buddies toch nog redelijk opgestart...en Iron Banner wat ik toen 'ontdekte'.

HoW komt uit, paar weken later alweer Destiny-moe....begon me ook echt te irriteren steeds dezelfde shit te 'moeten' doen.

Het filmpje ziet er veel belovend uit, dat geef ik toe.
    Het lijkt op de Destiny wat we eigenlijk meteen hadden moeten hebben....zelfs de main game missie wordt uitgebreid met extra info en diepgang....fuck Bungie, waarom nu pas?!?!
    Maar het zullen veelal dezelfde strikes en patrols weer zijn, met ok, hier en daar een twist.....maar hoe lang blijft die twist leuk? Als ik dat effe vergelijk met HoW en Dark Below....niet echt lang.
    Het blijven toch dezelfde locaties die je na een jaar nog steeds speelt...!

Eigenlijk ook niet handig dat ze de weg die day-1 Guardians hebben moeten afleggen steeds veranderen.
    Het farmen van materialen op de verschillende planeten (iedereen moet weten hoe klote dat was...werken ervoor godverdomme, net als iedereen heeft gemoeten toen!:+.....maar het had wat!), zwaarden op aarde en de maan ivm Crota, zelfs de Wolves invasies zullen straks niet meer zijn....waarom dat er niet inlaten zodat er wat meer content is, waarom dat wegsnijden?

5. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dit moet je niet vergelijken met de vorige DLC's :) Tuurlijk speel je nog steeds hetzelfde spel (duh), maar er gaat nu echt meer veranderen dan met de vorige twee dlc's bij elkaar.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Soort van PoE ofzo.

"He further touted Dreadnaught's diverse offerings saying, "It’s got things like the Court of Oryx, which is a player-instigated public event that pits you against different combinations of different bosses in different scenarios. We’re putting a lot more control in the hands of the players to where your Destiny adventure unfolds, and the Dreadnaught is great evidence of a lot of the new things that the team is doing to change the way you play the game, and to change the way it rewards you.”"

7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Dat doen ze omdat ze de nadruk willen leggen op de huidige (be)dreiging.
    Eerst was dat Crota, daarna de House of Wolves, en nu dus The Taken King himself.

8. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat snap ik.....maar gamers die nu inspringen krijgen dat niet....dus die krijgen ook niet mee wat voor dreiging Crota en HoW voorstelde....die springen dus rechstreeks naar de Taken King.....zonde toch dat je Crota en HoW mist, zeker aangezien de content al zo magertjes is....er dan ook nog in snijden maakt het dan niet beter.

9. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Tja het is een levende game. Je kan niet puur voor nieuwkomers alles bij elkaar pleuren. Moeten ze maar eerder het spel spelen ;) simpel zat. Is gewoon het geval in dit soort online werelden en dat zal je moeten accepteren.

Raafie vindt dit leuk.
  10. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik vond de werelden waar we in september mee begonnen kaal aanvoelen. Had liever wat meer "leven" gezien. Wat dieren erbij ... NPC's ... noem maar op. Dat maakt de ervaring toch een stuk leuker. Hell, al hadden ze Xur maar op een map gezet ... ook goed. Geeft je weer een reden om een locatie te bezoeken.

Vooralsnog spreekt The Taken King mij wel aan. Het is wederom een stap in de goede richting. Jammer genoeg had deze content er al vanaf het begin in moeten zitten.

We gaan het zien over iets meer dan een maand.

11. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik hoop dat je begrijpt dat ik dat niet bedoel met levend :).

12. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    ...wat een onzin. Juist in dit soort online werelden blijft alles beschikbaar, juist voor newbies, zodat ze alles mee kunnen maken met de eerste stap, net als iedereen. WoW, Final Fantasy 14....Borderlands....er komt vaak dingen bij in die games, maar het oude wordt niet weggegooid (ik heb het dan natuurlijk niet over tweaks en dat soort dingen, puur de missies).

13. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Grappig dat je WoW aanhaalt. Is half Azeroth niet veranderd/vernietigd nadat Cataclysm uitkwam?

14. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    En merkt iemand die de game voor het eerst gaat spelen dat?

15. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Merkt iemand die nieuw is dat er geen crota sword bearers zijn? Merkt iemand dat hij de zombie apocalypse niet meer kan krijgen? Is het erg dat iemand niet meer de ldr of longbow kunnen krijgen?

16. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Tsja, jammer voor de nieuwe kinderguardians, maar dan hadden ze de game eerder moeten kopen. En bovendien zullen ze het inderdaad toch niet merken. Ik ken mensen die de game pas hebben sinds HoW en die heb ik nog nooit horen klagen over het feit dat ze nooit swords of crota hebben zien rondlopen.

17. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    ...daar gaat het niet om....maar laat maar, ik zie dat jullie mijn punt niet begrijpen.

18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat is jouw punt dan? Want het is toch onlogisch om bij een veranderende game in te stappen als de taken er zijn en dan overal wolves zien rondbanjeren in de patrol gebieden?

19. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Voor ons wel, maar niet voor diegene die instappen....dat is het punt. Die missen 2 hele stukken verhaal (nouja).
    Maar dat heb ik al eerder uitgelegd. Als je het niet ziet, zie je het niet. Prima.;)

20. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Wat is dan eigenlijk de reden dat je verplicht bent de 1ste DLC moet kopen om de 2e DLC te kunnen spelen?? Ja geld natuurlijk maar ik zou het dan ook logisch vinden als de stuff van voorgaande DLC's blijven behouden.. De game heeft al niet gek veel om armen.

Deel Deze Pagina