Het is denk ik gaar dat er gewoon niet super veel content in zit, en dan komen er extra kleine dingen zoals swords of wolves, maar dat verdwijnt dan weer, dus meer tijdelijke variatie, alles wat je eerst deed boeit niet meer en je moet alsnog elke dag same shit doen. De game verandert alleen, maar groeit niet ofzo...
En het verandert natuurlijk ook wel erg snel elke 3 maanden bijna (natuurlijk how kwam wat later) dus als je na paar weken dlc al zat bent heb je weer alles voor niks gedaan want het is bijna een nieuwe game met elke dlc... Daardoor speel ik het wel weer even fijn rond dlc tijden, maar alles voelt ook beetje useless, tegenwoordig niet zoveel tijd meer om te spelen, en genoeg andere games die ik ook wil doen. Alles verandert telkens en daardoor "verlies" je de waarde van je gear en voelt alles een beetje voor niks in destiny ipv rewarding, waarom zal ik dan die frustratie en grind moeten doen? Soms denk ik dan ik ben gewoon gek dat ik dit speel, kan beter tijd investeren in Monster Hunter ofzo
Als je dat gevoel hebt (frustratie om het grinden) moet je misschien stoppen of een pauze nemen . Ik heb voor die dry rot en hopscotch gefarmd. Worden binnenkort in pve minder goed/vervangen. Boeiend! Ik heb er nu plezier van (en gehad). Ik vind verandering alleen maar goed. Nieuwe wapens, nieuwe subclasses, nieuwe raid waarin ik weer alles wil collecten (hopelijk is er dan ook meer vault space) en dan zo verder gaan. Een spel is om plezier te hebben en deze game blijft veranderen. Als dat het plezier weghaalt dan is het toch heel simpel om te stoppen?
Denk gooi Destiny er weer eens in! Is er onderhoud.. Afijn, dat soort dingen zijn eenmaal nodig. Zou om 20:00 weer online zijn toch?
Ik kijk uit naar TTK! Op naar een nieuwe 2000 uur in jaar 2. Stel je eens voor. Dat je over een aantal jaar kan zeggen. Destiny...heb dat spel meer als 10.000 uur gespeeld. Ben ook van mening dat dit spel alleen tot zn waarde komt als je het met minimaal 2 andere vrienden op vaste basis kan spelen. (tuurlijk sommige dingen kan je solo doen) Nog een maandje gasten!
En uiteindelijk ook alle aspecten van het spel speelt. 1 of 2 dingen doen maakt het ook zo snel saai. Zeker als je bijvoorbeeld 3 characters hebt en wekelijks raid en nightfall doen. Ik hoop echt op custom matches. Dat lijkt mij echt geniaal en staat naast meer vault space het hoogst op mijn verlanglijstje Edition: nutteloze weekly update deze keer. Ging over gamescom en het gameinformer artikel
Wat ik graag zou willen zien, en waarvan ik sta te kijken dat het nog steeds niet gebeurt is, is een MP mode zonder Guardian specials.
Eindelijk Bones. Ik had het liefst ook gauntlet engrams om ruin wings en don't touch me te krijgen, maar goed. Maybe next week.
Ja dat hadden ze beter kunnen doem ipv dat verschrikkelijke mayhem. Mja in customs zou je met vrienden als regel kunnen hebben dat super niet mag.