Thanks bullet. Die heb ik nog niet. Jammer van die volledige strenght. Wel grappig dat ghorn vanochtend trending was op twitter haha. Niemand speelt deze game..
Bijna al die exotics hebben strenght en heb al zoveel haha. Hij is wel subclass neutraal. Maar 2 van de 3 stats kan ik ook van een legendary krijgen. Hij is wel nice voor toO natuurlijk.
Beste mensen, Sinds een paar weken heb ik ook een xbox one gekocht. Heb nu ook Destiny gekocht met season pass zoek nog mensen om samen mee te spelen voeg me maar toe op xbox live. Mijn gamertag is hydra25.
Join de clan! Daar staan zat gamertags in. Ik weet alleen niet wie er nog actief zijn. @Hybrid: is het niet een idee om een lijstje te maken met nog actieve spelers op de Xbox? Ik heb die site hier wel vaker voorbij zien komen. Dan vult iemand zijn gamertag +forumnaam aan dat lijstje toe. Geen flauw idee hoe dat heet Hybrid- oktober 2014
Ik zit de laatste tijd eigenlijk te veel in Destiny Maar nu begin ik eindelijk een beetje power te krijgen Ik kan niet wachten op de TTK
Heb net me aanvraag ingediend bij de xbox world clan! Kan niet wachten om ook eindelijk eens een raid te gaan spelen.
Heb me ook maar aangemeld bij de clan (serieus nooit geweten dat er een clan was... of ik ben zo scheel dat ik daar meerdere keren overheen heb gelezen )