Eens, vind het een slap in tha face om wel de bèta code in te wisselen en vervolgens de order te annuleren. Weet je wel niet wat een helpdesk, after sales wel niet kost qua tijd? Planning, opzetten, budgetteren, etc. Doe wat je niet laten kan, maar bestel volgende keer dan niet. Het is net alsof je kan stelen "omdat ze toch niet kijken" of ze maken het "zo" makkelijk is wel erg makkelijk gedacht ja ;-)
Effe de editions en prijzen vergeleken en vooralsnog lijkt de Destiny Digital Guardian Edition de meeste game-content voor het geld te bieden, €66 omgerekend uit de US store. Je hebt eigenlijk al door de toevoeging van de expansion pass (€25 omgerekend) al het geld eruit als je het vergelijkt met de 'kale' digitale versie (€45 omgerekend), en krijg je de overige extra's 'gratis'. Dan loop je wel de fysieke versie en fysieke extra's mis, maar hier gaat het puur over game-content.
Nee dat was ik helemaal niet van plan omdat ik dacht dat er geen andere versies zouden komen omdat je de normale editie ook voor een bepaalde datum moest bestellen. Normaal wil ik wel graag een disk kopie omdat mijn broer of iemand anders wel eens wat van mij leent maar niemand in mijn directe omgeving gaat dit spelen dus kan ik net zo goed een digitale versie nemen met dus veel extra en season pass
Ghost Edition is al uitverkocht op amazon USA. Alleen de Xbox360 versie is nog te koop! WTF? Schaarste! Ik hou mijn hart vast voor Europa!
Ik heb de game zojuist daar gereserveerd, maar hoefde zo te zien alleen mijn naam en e-mail in te vullen? Zo heb ik niet echt het gevoel dat ik de game gepre-ordered heb (geen adres of betalingsgegevens ingevuld niks).