1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Heb daar dan wel weer zin in :eek: De VoG was de laatste Raid die ik gedaan heb. Moet zeggen dat dat nooit gaat vervelen eigenlijk. Helaas is de VoG met randoms altijd lastig.

Heel benieuwd hoe King's Fall is.

2. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    Hahaha prachtig!! Blijven gooien!!

Oh by the way ...
    Weet niet of t vermeld is of niet..
    Maar om aan het max light te komen ..
    Is dat mogelijk met faction gear of zijn we dan genoodzaakt om raid gear te dragen...
    Ik weet dat je light een gemiddelde is van je attack en defense... Maar red je max light met je faction gear... Of was dit nog onbekend?

Laatst bewerkt: 20 aug 2015
    MightyMikeDX en AnubisNefer vinden dit leuk.
  3. MightyMikeDX

MightyMikeDX MightyMikeDX

Leuk Bevonden:
    237
    Volgens mij was het maxen met raid gear niet de bedoeling. Ze hebben namelijk eens gezegd dat het niet de bedoeling was dat je maar 1 soort gear moest dragen om de max lvl te behalen, zoals het bij de VoG toen wel was. Ze willen juist meer diversiteit in gear hebben, zodat iedereen een eigen soort Guardian heeft.

bulletproof010 en AnubisNefer vinden dit leuk.
  4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    In fusion helpt daarbij natuurlijk. Denk dat je telkens moet infusen om andere gear ook op het hoogste niveau te krijgen.

MightyMikeDX en bulletproof010 vinden dit leuk.
  5. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435

What the fuck joh. Altijd gebeurd dit soort shit als ik een niet doodgaan bounty aan heb staan

bulletproof010, Mallakai en AnubisNefer vinden dit leuk.
  6. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Weekly is live...

Met daarin dat de Gjallarhorn GEEN Year 2 upgrade krijgt... :mad:

EDIT
    Meerdere Exotics krijgen geen Year 2 versie. Jep. Fuck dat. Voelt echt als een dikke fuck-you richting spelers. "Ja, we nerfen hem eerst nog even zodat hij maximaal stof kan happen in je kluis... O, en we kunnen Xur z'n inventory wel wijzigen. Haha! Gefopt! Fuck you Guardians! Love, Bungie"

Laatst bewerkt: 20 aug 2015
  7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind het prima eigenlijk.

Nice.

For example: No Backup Plans has been redesigned
    • We significantly extended the duration of the old perk “Improved Disintegrate”
    • Now, Shotgun kills will also trigger Force Barrier when its off of cooldown
    • And yes, when triggered via Shotgun, Force Barrier also gets the benefit of the selected perk (Shotgun kills can trigger War Machine)

Mallakai vindt dit leuk.
  8. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    ik had gehoopt op een exclusive gun :+

9. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Content erbij, niet eraf. Reddit en GAF staan alweer vol met flame-posts. Deze Exotic beslissing gaat nog wel een staartje krijgen...

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Anders overdrijf je even lol. Niks extreems te vinden op beide sites.
    Gaar meer zelfs over shotgun+ Force barrier.

11. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    @Hybrid heeft toch geen zin joh

whahahah ik had echt tranen in mijn ogen van het lachen :lol:

12. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Overdrijven @Hybrid? Want? Ik geloof dat jij 1 van de spelers was die stopte met Destiny vanwege een gebrek aan content. Het was "saai" om te doen hoorde ik je zeggen. Je had "alles" al.

Je betaald 50 euro voor Vanilla Destiny. 30 voor de DLC. Nu weer 40 voor TTK. Reken maar uit. Ik had liever gezien dat sommige Y1 content nog nuttig bleef. Al waren het enkel de Exotics. Nu krijg je de TTK die wat nieuwe dingen erin gooit maar mss een goed aantal Exotics e.d "nerfed" en geen Y2 upgrade krijgen. Waarvoor speel je dan uberhaupt nog? Alles is toch nutteloos met TTK.

@Maddmonkey, tja.. Dat jij zou reageren verbaast me ook niks. Als er iemand is die hyped is ben jij het natuurlijk. Ben blij zat dat andere zich voor 40 euro (een DLC die nog niet eens de HELFT bevat van Vanilla) graag laten naaien...

Er is niks in die hele Weekly of Reveal van gisteren waar ik warm van word. Ik heb m'n antwoorden en trek m'n conclusie. In een game die dringend content nodig heeft moet je met een grote expansion zeker spul "dood" laten gaan.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Haha sorry wat?
    Nu zie je ze helemaal vliegen. Genoeg mensen die dat gezegd hebben maar ik zeker niet.

Waarom het spel nog spelen? Misschien omdat ik niet alleen voor de loot speel maar voor me plezier. Blijft de beste manier. Blijkbaar speel jij dus voor de loot waar je mij van beschuldigd.

14. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Zoiets zei je geloof ik tijdens een raid. Crota dacht ik. Je motivatie was aardig weg :eek:

@Maddmonkey en @Hybrid .. excuses. De zuurgraad van m'n doos is enorm hoog vandaag. Maargoed, m'n gezeik is eruit. Heb m'n gal gespuwd. Zie het allemaal wel. Ga nu ff m'n tampon wisselen en effe mezelf in slaap janken vanwege de Exotics ...

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Crota tijd. Toen ik nog geen Icebreaker had en Ghorn. Ik betwijfel het. ;)
    En als ze exotics zoals No back up plans gaan buffen zodat die goed worden en is dat eigenlijk ook een nieuwe exotic gelijk. Want dat is zo exotic die je momenteel nooit gebruikt. En straks hopelijk wel met al zijn nieuwe perks.

16. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Vergeet niet om morgen alsnog TTK te preorderen. ;)

bulletproof010 en Rampage vinden dit leuk.
  17. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nope. Deej heeft die info alweer weggehaald. Wtf... klonk echt chill juist

edit: @Rampage [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

Ik ga lekker de nieuwe content spelen en ik zie allemaal lekker wel hoe het gaat. Ik maak mij na mijn 'vakantie' geen zorgen meer over deze game en dat heeft mij veel goeds gebracht mbt nieuwe content. Heerlijk om nieuwe wapens te gaan gebruiken, weer grinden om iets te vinden en ondertussen worden strikes en pvp een heel stuk leuker om te spelen met de aangebrachte veranderingen.

Laatst bewerkt: 21 aug 2015
    Mallakai en AnubisNefer vinden dit leuk.
  18. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    Jajajajaaaa vanaaf weer TRIAAAAAALLSSSS:rolleyes:

nawa en Rampage vinden dit leuk.
  19. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Achja weet je Destiny is een goede game geen twijfel over mogelijk, maar voor de helft is TTK goed genoeg om door te gaan voor de andere helft niet. Ik snap beide kampen wel. Persoonlijk vind ik de nieuwe dingen en tweaks ruim onder de maat voor Destiny Year 2 en motiveert mij niet om TTK te kopen en te spelen. Had gewoon veel meer verwacht, wat weet ik niet maar dit niet. Ben wel klaar met Destiny (helaas). Ik vond het eigenlijk al minder leuk de laatste tijd om maar te grinden en grinden met mijn zeer ondermaatse RNG :). Het was de groep waarmee ik speelde wat het leuk maakte. Ik speelde Destiny voor de gezelligheid en niet voor de game, had net zo goed een andere game kunnen zijn :).

Dan zou je zeggen gas erop door met de TTK. Maar ik weet nu al hoe het gaat. De eerste maand is het leuk en dan weer zoals bij Destiny Vanilla en beide expansion zeiken op alles en nog wat, maar gewoon door blijven spelen. Als gamer ga ik dan liever 10 games spelen in de tijd dat ik Destiny speel. Dus ja deels is ook een tijd kwestie.

Shoutout naar mijn mede guardians die me zo lang obsessief aan het grinden hebben weten te houden: @Rampage @Graveheart @Ic3DFire @Dave Paparazzi @Nightbringer @bulletproof010 @Maddmonkey @Raafie @Hybrid @thiez @nawa en vele anderen :).

Deel van jullie gaat hem niet kopen dus ik zie jullie wel in andere games verschijnen :). En voor degene die hem wel kopen, zeg nooit nooit, misschien komt hij er ooit nog wel. Maar ben er bang voor.....

Peace out en succes met Oryx, kick his butt!!!!!!

Laatst bewerkt: 21 aug 2015
    Flayner, nawa, Nightbringer en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik koop hem wel, ben wel weer klaar voor wat meer Destiny.

Maddmonkey, bulletproof010 en Rampage vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina