Ik had geen tijd om mijn bericht af te maken maar ja zal een paarse zijn geweest. Ben wel jaloers. Wil dat het september is en ik achter dat wapen aan kan gaan. Na de nerf zeer waarschijnlijk de beste handcannon in het spel
Some of the greatest multiplayer maps of all time have come from the halls of Bungie, so during our month of content highlighting Destiny: The Taken King we wanted to take a deep dive into the team's approach to creating a map for the Crucible. We gathered Bungie's senior multiplayer designer Andrew Weldon and Crucible level artist Adam Williams to break down every nook and cranny of The Taken King's new Mercury map Vertigo. Students of game design, Destiny's lore, or just fans of finding the best strategies in Destiny's Crucible maps should definitely not miss this video. Watch the video below to learn why the developers consider Vertigo "one of the more unique map designs" in the Destiny universe. http://www.gameinformer.com/b/featu...k-at-destiny-the-taken-kings-vertigo-map.aspx
Vanavond echt wat heerlijke schoten gehad met de Hopscotch. Verder toffe potjes gehad met Bullet en Fa2newb. Zelfs een 2 tegen 3 gewonnen omdat Bullet eruit knalde.
Je vraagt het niet aan mij, maar ik heb Red dot OAS, third eye (altijd goed), braced frame en hidden hand. Vind hem perfect zo. Was trouwens een vette stream. Zo verfrissend om eens gameplay te zien zonder die hoerenthorn. Op dit moment zijn het echt CoD praktijken met die handcannons
/Red dot ORS/Third eye/braced frame/reactive reload. Al zijn veel combinaties goed om hem een tikje beter te maken. Al zal ik wel braced frame rollen om gewoon max stability te krijgen.
@beide Nice hoor. Ik zou zelf ook voor reactive Reload gaan. Maar is braced frame niet een perk die straks generfed wordt?
Volgens mij gaat de base stability een beetje omlaag. Dan nog met die perk zal die veel stabilty overhouden.
Reactive reload merk je amper op een hoge impact pulse, maar ieder zijn ding in ieder geval een red dot en braced frame nemen. Nee, braced frame is wat bungie op dit moment wil. Dingen als Perfecht Balance en Send it gaan veeel minder een boost geven. Braced frame levert namelijk 6 kogels in voor een dikke boost in stability en die perks doen het zonder iets anders naar beneden te brengen. Op een hopscotch is alles eigenlijk prima. Dat ligt helemaal aan jezelf. Ipv third eye is Feeding frenzy of Outlaw ook super goed namelijk. Kies wat je zelf prettig vind, ik kreeg mijn wapentje al op deze manier dus ik vond het best zo Ze gaan wel de base stability van pulse rifles verlagen en de base damage gaat met iets van 2,5% omlaag. edit: oh headseeker bijna vergeten. Ook een super perk voor een pulse. Echter is dat al wat je op een messenger kan krijgen, dus is dat niet echt nodig
Haid-laid stock is ook wel goed, dan is de stability ook maxed, gaat wel ten kosten van de range. Ik hem even zitten rerollen met: Feeding frenzy/Hand-laid stock/Headseeker.
Alleen voor de mid damage pulse rifles geloof ik. En daar valt Hopscotch en Messenger niet onder dacht ik.
Hmm, Heb op mijn Kau8 Constellation Star - red dot oas - outlaw - hand laid stock - headseeker Messenger valt niet te rerollen (hoeft ook niet ;-) , Spare Change vind ik maar niks en Hopscotch is nog niet gevallen. Zodra die valt, weet ik iig wel welke perks ik er op wil.
Zou zomaar kunnen man, die update is al een tijd terug en ik meen mij alleen maar iets te herrineren van een kleine nerf in damage. Weet niet meer precies hoe of voor wat. Pulses gaan alsnog prima worden though. Denk dat je voor midrange met een Pulserifle nog steeds makkelijk los kan gaan.