Ach, wie is dat tegenwoordig niet. Maar het is ook niet vreemd dat het bij dit soort game moet, dus dan ga ik er niet over klagen. Als het constant bij een console moet, dán ga ik wel klagen. Internet wilt hier niet altijd meewerken.
Komt dit jaar nog uit voor PS30? Is me namelijk niet helemaal duidelijk. Zo ja..dan hoop ik dat de next gen versie niet lang op zich laat wachten. Denk dat ze gewoon nog niks mogen zeggen.
Fucking hyped zeg! Weg met Halo4 en welkom Destiny Als je de livestream van IGN had bekeken zag je ook erg vette dingen, hadden zelfs mijn vraag beantwoord die ik op twitter stelde @Bigkabuto, ik denk dat de next-gen niet te lang op zich wacht en nog dit jaar uitkomt, daarbij zou de eerste Destiny game voor de x360 EN next-gen(Future Technology nogwattes noemde ze het). Wat het grappige was is dat 2jaar terug iedereen dacht dat microsoft de next-gen uitbracht terwijl het de slim x360 was, maar die was ook snel dispatched naar de consumenten na de huldiging in de E3.
Ja, jammer dat zoiets normaal wordt. Je kan niet eens meer offline doen tegenwoordig. Ik mis de good old times toen online zijn nog optioneel was. 2014 waarschijnlijk Ik heb niet gekeken, dus vertel.
Begrijp ik het nou goed? Dit jaar komt ie exclusief uit op de xbox en een jaar later op de Playstation? Hoorde van een vriend dat Microsoft een deal heeft gemaakt met Bungie wat ervoor zorgt dat ie eerst voor de Xbox komt. Verder begrijp ik ook niet wanneer de nieuwe delen komen en de expansion packs. Heb de livestream gemist. Iemand die daar een video van heeft?
Wat vandaag bekend gemaakt is: Xbox 360, PS3 + Future Generation release. Geen data bekend. Geen details over sequels (uiteraard) Dat jaar exclusiviteit komt van dit document. Waar ook de plannen staan voor de sequels etc. That's all. Meer is er niet bekend.
Ik ook. Daarom is het misschien ook wel "MMO achtig" want als het goed is ga je het gewoon jaren spelen non stop eigenlijk ipv een jaar spelen, je bent er klaar mee en je gaat een jaar of 2 jaar wachten op een vervolg.
Ik ook hoor, laat Bungie lekker gaan maar ik snap nog niet precies wat er nu MMO style aan is. Is de wereld persistent? Dus ook al speel ik niet dan heeft wat andere gamers doen alsnog invloed op 'mijn' gamewerld? Beetje zoals in MAG? En word het enkel PVE co-op?
Zou een sterke business move zijn..maar betwijfel of Acti daar akkoord mee zou gaan. Vind het wel apart hoe er ineens over Halo 4 gepraat wordt hier . Het is nog steeds een pracht van een game, op allerlei vlakken. Behoorlijke prestatie van 343. Van Bungie vond ik alleen Halo echt goed en pas met Halo 4 was ik echt onder de indruk. Afwachten maar met deze.
Halo 4 is alleen nog Halo omdat Cortana en MAster Chief er waren, maar het voelde gewoon niet als een echte Halo game aan. MP is verpest en de SP was lang niet zo leuk als de vorige games. Saai wil ik zelfs zeggen. Wel mooi CG, en met Cortana was ook niks mis. Het is persistent en er is ook PVP En CANT WAIT! Alleen al rondkijken en vliegen op die planeten
Het waren erg toffe dingen die ze opmerkten door het filmpje steeds te bekijken, er komen dus ook challenges zoals halo, tijdens een story ben je vaak aan het free-roamen waardoor je toffe plekjes tegenkomt, er is ook een faction war optie waar je, waarschijnlijk, tegen andere mensen competitive speelt en nog veel meer, je kan het trouwens nog terug kijken alleen de toffe informatie komt pas vanaf de 40-45minuten Die vraag stelde ik ook en IGN reageerde erop dat het vrijwel onmogelijk is dat de X360 een lange periode exclusive is aangezien Activision niet zo'n uitgever is die voor een kant kiest maar het liefst op allebei de platforms het (bijna) tegelijk uitbrengt.
Hmm, okay Dus een beetje zoals Phantasy star online op de Dreamcast? Een persistent spelershub waar vandaan je 'raids' gaat doen met andere spelers? Dus zeg maar PSO + Halo + Borderlands? erg benieuwd of ze het PVP deel gaan aankleden met facties e.d