Ik denk dat je met de juiste voorbereidingen al in 2 uur level 40 kan zijn. Betekent niet dat er niet genoeg content is..
Goed, ik ben over m'n Exotic butt-hurt pijntjes heen ... denk ik. ... jammer dat Trials niet gelijk terugkomt he?
Hebben ze volgens mij nergens gezegd hoor. Al zat het me niks verbazen als die even een week pauze heeft.
Ja, wisten jullie dat nog niet? Ze komen met trials 2.0 en dus ook hogere light loot, maar niet direct. Wanneer is nog niet gezegd. Niet zo mekkeren. Je hebt 3 nieuwe gamemodes, nieuwe maps, nieuwe wapens, nieuwe pve content en later de raid, nieuwe subclasses en daar mag je eerst lekker mee klooien. Trials komt wel en is ook leuker als de nieuwigheid van de content al wat minder is.
Heb je een link? Kan het nergens vinden. Sowieso hoeft het niet van mij gelijk in week 1. Heb echt geen zin om te gaan rushen om max level te worden in twee dagen om maar Trials te spelen. Daarnaast wordt Elimination ook een vaste gamemode als Trials niet online is.
Ik zag het afgelopen week ergens op Reddit voorbij komen n.a.v EDGE hun magazine. Trials of Osiris komt terug maar wanneer is nog onbekend. Daarin stond ook dat VoG / Crota / PoE allemaal een soort toeristische trekpleisters gaan worden en geen update gaan of zullen krijgen.
Geef dan een link lol. Allemaal zo lui. Ik kan het nergens vinden. Wil het graag even lezen wat ze zeggen. Gelukkig wel updated gear. Maar dat is logisch. Want Trials is aardig populair.
2e roll. - red dot oas / truesight - feeding frenzy - braced frame - headseeker Ik denk dat ik deze hou, ga niet gokken op een andere roll en al mijn motes en weapon parts verspillen. ;-)
Oh nee. Laatste game informer interview was het. Er werd gesproken over updaten van oude content. Raids blijven nostalgisch en Poe ook. Trials kwam wel terug, maar ze weten nog niet wanneer
Nou dan ken je wel raden wat ik die laatste twee weekenden gaat doen ... Trials trials en nog is triaaalllllssssss
Volgend weekend wordt geniaal met die weapon balance. Ik ga rapen met mijn vanquisher/Shadow price dan
Ben heeeeeeeeeel erg benieuwd. Voelt allemaal wel gek natuurlijk als je in Trials nu ineens wat anders kan gaan gebruiken i.p.v de Thorn/TLW. Denk dat ik de MIDA maar is uit de kast haal. Blijft toch ook een fijn wapen. Shadow Price, geshard. Waarom? ... tja. Auto-Rifles werden ineens ruk. Man wat mis ik dat ding. Misschien de SUROS volgende week is afstoffen? 18GB, gaat alles bevatten zodat een week later de boel alleen aangezet kan worden. Die data-miners staan al klaar. Daar ben ik ook erg benieuwd naar.