Denk alleen dat niet al die zwaarden goed gaan zijn. Dit was een exotic met 310 light/attack en het waren light level 190 en 240 enemies. Maar al die nieuwe wapens is echt geweldig. Nieuwe subclasses erbij... Ik ga mij eerst maar op de titan focussen met zoveel content. Warlock en Hunter komen later wel een keer. Maar ik zie het nu al gebeuren hoor Zwaard+ melting point melee klap van een sunbreaker+ tether van een nightstalker+ een bubbelbro voor overshield en weg enemy. Die synergy met alles is wat ik echt miste bij de vanilla game. edit: oh en versteende thralls farmen als materiaal I need some wormspore
Nope, is gewoon een vanguard sniper. The Supremacy is een sniper (van de oude event) Queens Wrath met een Queen logo erop. Lijkt erg op de Her Benevolence, alleen met goude stulken erop.
Het ziet er allemaal wel erg leuk uit ... alleen schijt ik hem zwaar op die presentatie. Zo geforceerd en "nep". Bah. Voor de rest komt TTK er wel, enkel niet op dag 1. Ben heel benieuwd wat de die-hard spelers van deze content gaan vinden. Anyway, Year 1 afsluiten komend weekend met een goed potje Trials (denk ik @Maddmonkey @Raafie @bulletproof010?). Daarna nog even wat kistjes verzamelen op Mars, m'n Horn poetsen en dan (misschien) Crota nog is gaan treiteren. Kan ik mezelf alvast voorbereiden op Year 2 TTK ...en op het afscheid van de MIDA, Icebreaker, Thorn, Gjallarhorn, Pocket Infinity, Plan C ... ... Afscheid nemen bestaat niet Ik ga wel weg maar verlaat je niet Lief, je moet me geloven Al doet het pijn... Ik wil dat je me los laat En dat je morgen weer verder gaat Maar als je eenzaam of bang bent Zal ik er zijn... Kom als de wind die je voelt en de regen Volg wat je doet als het licht van de maan Zoek me in alles dan kom je me tegen Fluister mijn naam, en ik kom eraan....
1 Level hoger maakt nu niet zoveel verschil omdat het gebaseerd wordt op light. Maak je niet druk om level 41, aldus Luke Smith.
Aankomende twee weekenden nog ff nonstop knallen in trials! Wie weet hoelang we moeten wachten tot het weer terug komt!
Dat is zo ie zo goed om te horen.Dat ik veel te doen zou hebben is niet erg.Daar is het ook een spel voor. Ik ga eens kijken naar de demo
.... No shit. Als je goed kijkt zit hier ook goud op en volgens mij ook paars. Misschien komt er wel een event terug? Aangezien jij het wapen had, zou ik wel verwachten dat je het direct zou zien. Beeld is wel wat aan de donkere kant.
Wacht is heel even ... In de XBOX Store staat alleen de Collectors en Legendary Edition? Voor respectievelijk 70 en 90 euro? Waar is de "losse" aanschaf van de DLC?
Heb je 1 en 2 expensions? Dan krijg je een extra download voor 40 euro op je xbox. Destiny The taken king - suros weapon arsenal zoiets
Oh lol. Dacht dat je het wapen op de rug bedoelde xD Ik keek op mijn mobiel, nu zie ik het op mijn laptop. Maar hij lijkt er idd wel erg op, al is het niet geweldig te zien.