Een goede zaak. Als Bungie maar de voorwaarden goed voor elkaar heeft. Vraag jezelf af: hoe vaak komt het voor dat je... 1. In een game terecht komt, waarbij je in een team gezet wordt met minder spelers en een score die niet meer omgedraaid kan worden tot winst? 2. In een game komt met 6 tegen 3? 3. In een game komt met nog maar 3 minuten te spelen en een lage score? Gebeurt mij af en toe en word er ook lichtelijk geirriteerd van. drop mij dan niet in die game weet je? Met deze rule voorkom je hopelijk dropouts, mensen die leaven en games die nog xxx minuten doorgaan, maar waarbij winst een bijna onmogelijke taak wordt.
Best goed, als je kijkt naar de statistieken waar ze hun argumenten mee onderbouwen en de maatregelen en failsafes die ze treffen. Ik zie een goede "fix" van de crucible dit is zo een toevoeging die PvP op lange termijn ten goede komt, aangezien dit een meer casual player experience gerichte toevoeging is. En aangezien de fix alleen word toegepast op control en clash waar het het meest nodig is. (Zou het in de toekomst ook wel willen zien bij Salvage) Im so nasty
Jammer die mercy rule. Enige waar het goed voor is, is dat kut iron Banner. Maar zoals ik het begreep moet je echt ver achter staan voordat het gebeurd toch? Dat heb ik amper. 9/10 irritante potjes zijn dat je zelf positief gaat en je team gewoon constant achter staat door van die teammates die 2/30 gaan..
Of nutteloze teammates die voor C gaan terwijl je A en B hebt. Spawns lekker laten draaien, terwijl als je 2 punten vasthoudt, kun je ze gewoon trappen.
Zit met @bulletproof010 en @Maddmonkey in de party zonet. Hadden het over factions en over mijn FwC quest naar het schip. Ik lever mijn bounties in, ga rank up met FwC. Drie keer raden wat ik krijg. Het schip! 'T mooie is dat dit mijn laatste kans voor de patch was om het schip te krijgen.
Nope dat wordt strikes grinden om alsnog de markcap te halen. Mja even wat PvP testen en verder wacht ik lekker wel met dingen doen tot de taken king er is.
Hopscotch Pilgrim had de hopscotch met de volgende rolls: - feeding frenzy - braced frame - headseeker - red dot ors1 Toch maar de gok gewaagd en gererolled. Dan krijg ik dit na 2 rolls: - feeding frenzy - small bore - hidden hand - red dot ors1 Maar met Red dot ors1 weer. Ik wil verdomme de sure sight of red dot oas. Hidden hand is wel beter dan headseeker. Maar ik durf niet nog een keer te rerollen. ;-)
Vind ORS wel nice. Fijnste eigenlijk. Die normale red dots zoals sureshot etc werken imo niet echt lekker op pulse rifles.
Vind de ors1 teveel om zich heen hebben. Reticule en nog een reticule en een rood vierkant eromheen en dan ook nog is een vrij dik behuizing. Ben meer van de red dot oas of zoals de VoC.
Maar volgende week kun je die wapens allemaal in de prullebak gooien, dus ik ga er geen tijd meer in steken.