Die staat bij mij al in de lijst. Kost €35,- Als ik beide edities los neem is het €20,- per stuk. Maar er staan er nog 7 andere bij.Zelfs een Legendarie editie voor €90,- Dat is idd die jij bedoeld.Echter zit daar het spel zelf ook bij volgens mij.Zoals ik kan zien. Die heb ik natuurlijk al. Vandaar dat ik niet meer weet welke ik moet halen.
Legendary kost toch maar 60 euro/dollar als je m uit de vs store koopt... Met alle dlcs en suros weapon pack.. Ik neem de 80 dollar versie gewoon...
Je speelt een spel (ik, en jij ook in zekere zin) toch voor de rewards die je uiteindelijk krijgt? Spel blijft leuk genoeg om ook NIET voor de loot te spelen natuurlijk. VoG heb ik genoeg gedaan en datzelfde geld voor Crota. Zeg alleen dat het voor Year 2 spelers (degene die dus Destiny vanaf het 2e jaar gaan kopen) niet relevant meer is. Die zullen niet weten wat de VoG is of Crota's End. Ze zullen die Raid's ongetwijfeld een keer gaan doen ... maar het is niet net zoals voor ons "noodzaak" om de VoG te doen om naar level 30 (forever 29) te gaan. Year 1 spelers (waar wij dus onder vallen) zullen voor nostalgische redenen de VoG en Crota vast nog wel een keer doen. Year 2 spelers zal het allemaal weinig doen.
Maar waarom speeel ik dit spel dan nog terwijl ik al maanden terug alle loot had...?? 2300 uren in dit spel en nog steeds vermaak ik me ermee! Oh en als k een year 2 speler was hadk echt wel de oude raids gaan doen zou nie weten wrom niet....
Je speelt enkel nog PvP. VoG is geen PvP maar PvE he? Als Year 1 speler had VoG / Crota nog een MEERWAARDE. Dit was NODIG om toendertijd naar level 30/32 te gaan. Was namelijk de ENIGE end-gear die je kon krijgen in het spel. De grind voor de VoG gear was real. Man wat een drama met die drops toen. Heb menig mens keihard horen schreeuwen (ja, ook jij) toen je EINDELIJK je schoentjes kreeg. Iets waar @Maddmonkey me nog steeds te vaak aan herinnerd. "Goh Waldo, die VoG schoentjes zijn wel mooi he? Moet je kijken man" ... Nu is dat hele systeem op de schop gegaan. Ieder z'n ding natuurlijk. Verwacht echter dat meer Year 2 spelers bezig gaan zijn met ... juist, Year 2. Hoeft niet iedereen te doen ...
Nog 1 x dan.. Zoals al eerder hier vermeld werd vanmorgen 1. exotics year 1 (aangezien de nieuwe spelers geen tot weinig exotics hebben en waarvan je een x aantal naar y2 kan brengen ) 2. De materials die je kan halen uit de oude raids ken je nog steeds gebruiken 3. Omdat t gewoon leuk is met een groepje een raid te doen.. En ik zou zelf graag als k een y2 player was gewoon crota eerst ff willen verslaan om aan oryx te beginnen (mja dat is mijn kijk erop)
Of bij de cheesers "How did you kill my son, the heir to the osmium throne?!" "Lolz, just pulled the internet cable you scrub. MLG 420 blaze it."
Gamekings geeft nog kaarten weg voor die Destiny event in hoofddorp. http://www.gamekings.tv/nieuws/gamekings-extra-destiny-prijsvraag/ IGn ook trouwens: http://nl.ign.com/destiny-ps4/83798/news/win-kaarten-voor-de-release-party-van-destiny-the
ik moet dat 'Moments of Triumph' nog ff halen , voor wanneer was dat ook alweer ? ik moet alleen PoE hard nog doen nl was alleen een emblem die je kreeg toch ?