Het gaat ook voornamelijk om hoe Bungie met hun community omgaat, in de Halo tijd was dit uitstekend en nu met Destiny schijnt het een drama te zijn. (het gaat hier om het bungie.net fora)
Snap ik dus echt niet. Het is niet alsof Destiny niet op de consoles van MS uitkomen. Het is alleen wat DLC dat je eerder krijgt. Boeiend. Logisch toch? Deze game is een multiplat game; logisch dat er dan geïnteresseerden komen van de andere console. Beetje zielige houding imo.
Hoe verzilver je de code? 1. Log in op www.bungie.net/beta 2. Voltooi het volledige proces van het verzilveren van de code Uw persoonlijke beta code: [GT6-9H3-7RV] Voor de liefhebber.
Ik heb hem geactiveerd, thanks! Mocht ik ooit nog een code ontvangen dan zal ik die hier weer doneren .
Betacodes zijn niet aan consoles gebonden. Morgen kun je pas de console kiezen. Codes die je nu krijgt zijn universeel.
Ik weet niet hoe het zit met codes dadelijk afgeven als je hem al op Bungie.net geregistreerd hebt. Hoe zit het met je Bungie account dan? Kan heel goed zijn dat je die nog nodig hebt als je progress mee gaat nemen naar de volledige versie?