RIP alle handcannons. 2014-2015. Pulse Rifles... Goedzo Bungie Stelletje prutsers. Jezus. Help 1 klasse compleet om zeep zodat iedereen met een Messenger, Red Death of JuJu rond gaat lopen. Variatie? M'n reet. Auto Rifle buff? Hahahaha... niks van te merken. Je word nog steeds hard verkracht als je een AR gebruikt. Thorn en TLW hadden alleen een fix nodig gehad. Weetje wat? We verneuken gewoon de handcannons. In januari fixen we het wel weer een keer.
Pulse rifles zijn nu inderdaad de beste wapens. Handcanons kunnen ook nog wel redelijk zijn, maar worden helaas outclassed door zo'n beetje alle wapens... De fulcrum met rifled barrel, red hand met rifled barrel of een oude timurs lash met send it en range finder zijn wel goede. Fulcrum heeft zelfde range als thorn met die upgrade. Bij de TTK handcanons zit er tussen de legendaries volgens mij maar 1tje die ook een aardige range heeft. De rest heeft kut range. -- Vandaag nog ff met de hopscotch gespeeld. Door de reactive reload ( 43 damage crit ) is het nog steeds wel een van de top wapens:
Heb zelf nu ook een Pulse rifle, ook al ben ik nog maar level 5. Ding werkt erg lekker en ik merk dat ik er redelijk accuraat mee schiet, al moet ik soms nog wat wennen aan de ietwat wiebelige besturing. Ik vind echter de level cap 34 wel een beetje vreemd? Waarom 34? En ik moet eerlijk zeggen dat ik nog behoorlijk moet wennen aan het quest systeem. Zit nog steeds in old russia en om verder te kunnen lijkt het alsof ik missies moet herhalen, klopt dat??? Voor de rest zie ik wel degelijk verbeteringen. Laadtijden zijn iets aangescherpt voor mijn gevoel, of ik heb op moment gewoon meer geduld. Game loopt ook sneller als ik echt aan het spelen ben en loopt ook allemaal soepeler, aangenaam verrast en ga zeker verder spelen. Zodra ik 34 ben, als dat er ooit van komt, dan lekker knallen in PvP en PvE, als dat er daadwerkelijk allemaal in zit. Heb de game te lang laten liggen namelijk.
Was weer een leuk pvpweekendje Snipe/goldengun/NoScope Golden gun breakerrrr Prijsschieten Spoiler: Phantom Spoiler: Goldentears
Relax dude. Besef e de wapens waar we nu mee spelen zijn eingelijk outdated. Muv exotics. Vanaf de volgende weken gaan we pas echt zien wat de meta gaat worden. Het gat tussen wapens is gelukkig wat kleiner geworden. Mn geliefde scout rifles zijn weer wat gevaarlijker. Nog een vraag trouwens rampage. Hoe lwam je aan die Red Bull codes? Ik ben er namelijk nog naar op zoek. Tot slot nog dit https://www.destinythegame.com/lege...686018429841202.2305843009262979511&version=2 Unstoppable Nawa Montana AKA The Hitman Bungie zet vanaf vandaag een creatieve en nieuwe interactieve website in waar de beste momenten van je in een kort filmpje worden samengevat. Check it out. Het is best geinig
Wat doen jullie met al je oude legendary spullen in de vaukt? Heb nog een shit load aan wapens. Nu al dismantle of wachten tot morgen? Al bekend hoelaat de DLC begint? 11 uur?
Haha vet die shit van bungie wel jammer dat t weer per char verschillend is...: UNBOUND BULLETPROOF010, THE SURGEON(Huntert) https://www.destinythegame.com/lege...686018430328444.2305843009276996546&version=2 UNCONQUERABLE BULLETPROOF010, THE ADJUDICATOR(Warlock) https://www.destinythegame.com/lege...686018430328444.2305843009220376481&version=2 toch had ik dit liever van alle 3 me chars in 1 filmpje gezien...
Blijft bij mij continu op 25 % hangen, maakt niet uit welke browser ik het probeer. Wel vette shit trouwens. Cool gedaan.
Mensen die me toe willen voegen voor raids, nightfall en Mp? Niemand van me vrienden speelt deze game. Dus heb nooit een raid, nightfall of wat dan ook gecompleet. Wil deze ervaringen graag meemaken met ttk. Thnx Gamertag Xbox one: eagledilla nl