1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Agree. Voor marks kun je nu dus alleen Strikes spammen? Lekker bagger. PVP heb je dus niks meer aan.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je heb de daily's ook van de Crucible. geven iedere dag 15. En we moeten even afwachten wat de weekly crucible bounty's gaan doen.

3. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Destiny: The Taken King (Legendary Edition) ligt voor €49,- bij de MediaMarkt.
    Gezien ik nog geen enkele DLC heb is dat goedkoper dan alles los aan te schaffen via de PlaystationStore..
    Die eerste twee DLC zijn €35,- samen, toch?

Zonder die uitbreidingen is er weinig te doen in Destiny. :whistle:

Laatst bewerkt: 16 sep 2015
  4. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Damn! Bij de MM hier gister gehaald voor 65

5. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    @Maddmonkey ... vond jij gisteren niet een soort van Weapon Relic? Blijkbaar is die onderdeel van de Sleeper Stimulant. Die 50 pieces (Calcified nog wat) zijn voor een Exotic Touch of Malice...

Wat deed je voor die Relic?

6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja iets dat in mijn mission kwam te staan. Leek op een pocket inifinity.

Ik was in patrol en er lag opeens een driehoekje ergens. Weet niet waarom of hoe. Hoop niet dat het zo is, want ik heb het ingeleverd voor 200 rep bij de gunsmith :+

7. Remo NL

Remo NL Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    Is er nu bekend waarmee we "betalen" bij xur? Bljjven dit gewoon de strange coins. Of worden t nu die legendary Marks'?

8. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Iemand er al achter hoe je het beste kan infuse? of er nog verschil zit met welk wapen je daarvoor gebruikt? als infuse?

9. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik mag toch hopen gewoon strange coins. Anders is alles die legendary marks. Heb nondeju 130 + strange coins.

10. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    Gister de eerste twee missies gespeeld en kon me alleen maar afvragen waarom dit een jaar heeft moeten duren. Wat een verschil met het eerste jaar. Blij dat ik ben blijven plakken bij deze game.:thumbs:

Merk wel dat ik het onmogelijk vind om sommige van mijn (nu geheel overbodige) wapens te sharden. De Fang en Vision heb ik teveel moeite voor gedaan en teveel mee "beleefd" om ze nu voor een groene lowlife van een wapen in te ruilen:'-( Ga dus weer een grotere vault nodig hebben vrees ik:D

Alleen wel jammer dat het levelen weer zo snel gaat. Dat had van mij best een paar weken mogen duren, maar ben na twee campaign missies alweer bijna level 38....
    Zelfs met de uurtjes die ik maak (gemiddeld 2 avondjes in de week) ben ik dus deze week nog level 40.

11. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Maakt niet uit dat je snel lvl, zegt toch niet zo veel, het gaat met name om hoeveel light je hebt.
    Als je 40 bent heb je volgens mij nog een lange weg te gaan tot max, eigenlijk geen idee wat het max is. heb ze al van 283 light voorbij zien komen en die hadden nog blauwe gear hier en daar.

12. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    Klinkt goed, in ieder geval goede reden dus om er weer een flinke poos zoet mee te zijn dan.
    Lekker om weer dat gevoel van vorig jaar te hebben bij je eerste nieuwe legendary/exotic.

13. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Het levelen gaat mij ook te snel.
    Zeker voor een type game als dit.

blijkbaar gaat het Bungie meer om de end game.

14. Stantana

Stantana Wanna play rough?

Leuk Bevonden:
    15
  15. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Je moet minstens 1 plek hebben bij je shaders ;)

16. Stantana

Stantana Wanna play rough?

Leuk Bevonden:
    15
    Die heb ik ;)
    Alles al gedaan, gebeurt niets..

17. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    wat moet je doen met diearmsday order doen?

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kiezen. Dan krijg je diegene die je kiest volgende week.

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Gisteravond geprobeerd de Taken King items te downloaden, maar die waren toen nog niet helemaal beschikbaar.

Ik had het idee dat Bungie nog bezig was die content online te zetten.

Aangezien ik nog even bezet ben, vroeg ik me af of iemand al gezien heeft of alles nu wel beschikbaar is en gekocht kan worden?

Ik wil namelijk wat aanschaffen, begin de game steeds iets leuker te vinden, ook omdat ik gister onverwacht een vrij pad kreeg van level 29 en 34 medespelers.

Probleem is alleen dat ik nog een open quest op de toren heb om een nieuw ruimteschip te claimen, maar heb nog niet genoeg resources.

Is het trouwens wijs om bepaalde quests overnieuw te doen om verder te kunnen levelen? Ik weiger namelijk nog The Dark Within te doen, dikke hartverzakking die quest. 8)

20. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Gisteravond stond alles al lang en breed online, dus nu ook nog :)

Deel Deze Pagina