1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. FraHel

FraHel Active Member

Leuk Bevonden:
    59
    Pride en PrutserNL vinden dit leuk.
  2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zie nu pas dat de New Monarchy shotgun een tweede dry rot is. Titans hebben die class specific shotgun van de gunsmith maar deze is volgens mij wel nice voor de niet Titans. Full auto ook, zelfde rate of fire en damage als de dry rot en snellere reload en betere range wanneer je health laag is.

Maddmonkey vindt dit leuk.
  3. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Gaat jullie vanavond gewoon lukken!

Gjallarhor.. o nee, dat kan niet meer :'-(

nawa vindt dit leuk.
  4. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Yoyo is goed!

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Keep calm and touch of malice ;)

nawa vindt dit leuk.
  6. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Touch of Malice is 1 van de (blijkbaar) twee raid Exotics.

Las op Reddit dat de Black Hammer Rune (die je krijgt als je deze dismanteld) wel degelijk een nut gaat krijgen. Blijkbaar is er nog een Exotic "special" die gemarkeerd staat als CLASSIFIED in de Armory. Misschien voor de Hard mode Raid?

Wat ik overigens wel tof vind is dat de Sleeper Simulant nog steeds niet gevonden is. GameInformer en Bungie claimen beide dat dit de opvolger van de YOLOhorn is ... dus vind het wel gaaf dat je er echt tijd en moeite in moet steken :) Ik geef het nog een week voor de eerste Quest of eigenaar opduikt :)

Heb overigens veel kritiek op TTK gehad hiervoor ... maar moet zeggen, dat is onterecht geweest. Er is zo bizar veel te doen. Quests, story die na de "main-story" openkomt. PVP quests, voldoende PvE content ... ik zeg, Bungie ... vooral zo doorgaan!

... en fix die fucking nieuwe Exotics die niet mee kleuren!

nawa, bulletproof010 en FraHel vinden dit leuk.
  7. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hoef je mij niet te zeggen. Eerst was er toch zo'n shirt gemaakt met keep calm and Gjallarhorn? De ToM schijnt echt geweldige damage te kunnen doen in de raid :D

nawa en Rampage vinden dit leuk.
  8. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Klopt. Maar ... elk voordeel heb z'n nadeel.

EDIT
    Waarom de fuck zet ik die shit in de spoiler-tag? Jij weet toch al hoe dat wapen functioneert :+

9. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Jup :+ ik weet ook hoe je hem moet halen natuurlijk. Eindelijk een nieuwe exotic die ook echt exotic is. Telesto en zhalo super cell zijn ook van dat soort exotics.

nawa en Rampage vinden dit leuk.
  10. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Klopt. Vind hem er alleen niet echt ... "tof" uit zien? Net alsof de oma van Oryx een theedoek over een Scoutrifle heeft gelegd :mad: Ach, komt allemaal wel! Gaat er vanavond nog eentje streamen van jullie?

Is dat nieuwe loot-systeem (waar Bungie over sprak voor TTK) overigens ook actief op Crota's End / VoG? Want anders ben ik genoodzaakt vanavond even Crota een keer te meppen voor die Hawkmoon.

Laatst bewerkt: 21 sep 2015
  11. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Waldo, rustig op het werk? :D Of heb je de taak van Bullet overgenomen?

Ontopic....

Ik zie wel facking veel exotic en legendary engrams vallen, beetje teveel of wat vinden jullie ervan?

12. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Is goed zo :) minder marks en meer via drops. Exotics mogen wel minder, maar dat komt alleen door xur. Die three of coins is echt overdreven. Ik doe gewoon strikes etc en ik heb al hawkmoon, telesto, hereafter, saint-14, ruin wings, sealed ahamkaras en no back up plans. Echt bizar..

13. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dit. Die Three of Coins is leuk ... maar momenteel echt teveel van 'et goede. Heb een 15 tal Strikes gedaan en denk dat ik merendeel wel een Exotic zag vallen. Helaas Year 2 versies van gear die ik al had maar bespaar wel resources zo.

@RVDV
    Nee nee, @bulletproof010 is over z'n 300GB databundel heen. Is volle bak de Destiny Wiki aan't aanvullen. Maar, lamme tak, koop TTK nou maar. Ouwe zuurpruim.

SHiZ NL vindt dit leuk.
  14. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Inderdaad @RVDV zelfs fucking @Nightbringer heeft TTK al, zelfs fucking Coco. Je loopt achter man.

SHiZ NL vindt dit leuk.
  15. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Zelfs avalon heeft ttk :+

Come to the dark side. Be taken

SHiZ NL vindt dit leuk.
  16. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Dat geloof ik goed ja :). Maar ben niet zuur hoor, maar twijfel wel een beetje. Toch wel ergens een beetje zin om de game te spelen, maar niet genoeg nog :).

:D haha ben volgens mij van ons twee niet de enige die hem niet heeft :).

Mja dat is er ook één met teveel vrije tijd :D.

17. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Jeukt hier ook behoorlijk hoor. Helemaal gezien het feit dat ik niet wilde betalen voor weinig content, en er toch een beste bak content in zit...
    Witcher bijna uit, dus tja...

18. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Er gaat er één vroegtijdig breken....... :whistle:

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Jeej clutch medal weer eens. 1vs1 voor de win met ook nog maar met 10 seconden te gaan. :p

20. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    105 (!) Quests. Constant een nieuwe. Story missies klaar? Maakt niet uit! Ga je daarna nog met kleine story missies verder die je unlocked hoe hoger je reputation word. Ja, de grind is real. Ja, het is nog steeds moeite doen voor iets ... maar het voelt dit keer wel goed aan als je daadwerkelijk wat haalt.

Jij ook. Baardmans houd het nog goed vol. Denk overigens niet dat die jeuk van Destiny komt met dat stuk tapijt op z'n bakkes. 40 euro voor TTK is overigens prima. Gezien de content die je nu hebt.

House of Wolves was na een week al "saai" en begon zichzelf te herhalen. Ik heb met TTK het gevoel dat ik niet eens op de helft ben. Moet de Raid ook nog doen ... betere wapens. Ga zo maar ff verder.

Zo, nu geef ik m'n Bungie-HYPE Bril V3.1 terug aan @Maddmonkey

Graveheart vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina