Dit. Dit. Dit x 1000. M'n Titan doe ik na morgen GunSmith Rank 3 ... Heb nu 650 punten. 5 x 250 = KUT. Kom ik er net 100 tekort. Ach, dan dinsdagavond maar even de NF doen van tevoren. Dan moet ik het net redden. Of telt die buff niet meer?
Wtf, ecumene is iets van Halo en komt ook in de lore voor. Blijkbaar maakte die bevolking het Oryx nog het meest lastig (iets van 1000 jaar).
Moet ook echt m'n hunter Gunsmith level omhoog gaan gooien voor dat ding. @Rampage Geen buff meer inderdaad.
Zie alleen duurdere staan en een paar bundel only. Die ik niet kan kopen? Edit: ow zie hem staan, was niet ingelogt
Haha ... en straks komt de DLC dat je zij-aan-zij met Master Chief vecht tegen Oryx in "normale" vorm. Ik teken ervoor hoor!
Ja best apart. Misschien gewoon zelfde naam gebruikt en niets meer. Heb mij wel goed vermaakt met het lezen van de grimoire ik kan niet wachten om die travo vanavond te verslaan nu!
@RVDV @Graveheart Tot vanavond Geef gewoon toe. Als je het nu koopt loop je na een weekje weer redelijk bij
Booooooooom ik heb verloren @Rampage hoe laat? Enne even een algemene vraag. Ik kan alle oude gear wegpleuren toch? Geen nut meer als ik het goed heb? En gewoon met story beginnen?
Meeste kan je weg doen ik zit alweer in de problemen geen tijd om uit te zoeken wat ik wil bewarej dus bewaar ik bijna alles nog. Kluis zit nu al weer nagenoeg vol
Iemand die nog 3oc gebruikt? Ik krijg elke keer bij sepiks prime een primary exotic engram! 3 keer gedaan en 3 keer prijs! Ik pop the coin zodra de tank verslagen is.
Practice makes perfect. Oryx gewoopt in de 3e run in 20 min. Redelijke loot. Had 20 hadium flakes bij niks speciaals gehad.
Level 40 worden is totaal geen probleem, beetje je light omhoog krijgen gaat ietsje minder snel al heb ik nog tig quests die ik moet voltooien na de ''story'', iets wat toch best wel verfrissend is. Wel blijft het jammer dat je oude gears echt gewoon waardeloos aanvoelen behalve in pvp. Ik ben er overigens helemaal clean ingestapt zonder me in de content te verdiepen.
Blues gaan tot 299. Heb een helm chest en voetjes van 295-298. Zojuist eindelijk de een paar cp's gedaan om mn alt titan en wat lootdropt onvangen waar door mn main account nog maar twee light nodig heeft tot lvl302
Allemaal tussen de 294-297 dan is het goed te doen. De key is de mechanics goed onthouden ritme en rust. Weapons of light helpt heeeeel veel. Snipers zijn super hiervoor