Blijkbaar ... Rank 4 Gunsmith = Sleeper Stimulant Quest. In dat geval gaat mijn Hunter vanavond weer even de kast in en ga ik grinden als een mongol om die XP te halen voor de Gunsmith. Duimen voor wat van die Fusion Rifle XP drops.
Ik heb er 4 gekregen en nu krijg ik er geen een meer. Oh en court T3 zit blijkbaar ook op een weekly reset nu is het crota's broertje
Bro'ta meppen dus? Nice! Ik heb er 3 gekregen (of 4) ... maar die 5e dropt dus niet. Heb precies hetzelfde. Ontbreken er overigens een berg Exotics? Want die Exotic Warlock helm (die blink geeft) is nergens te bekennen
Nightfall is het begin een pain the ass met die warsat. Schiet die turret af van de schepen. Dat helpt veel. Rest van de Nightfall is easy. Saber is binnen 15 seconden dood ofzo.
De Sleeper Simulant zou in dit geval de "vervanger/opvolger" worden van de Gjallarhorn. Nu is TTK net een weekje uit en gillen mensen dat dit wapen te bemachtigen is als je (misschien) rank 4 word bij de Gunsmith of bepaalde items verzameld en inwisselt voor XP. Deze items zijn "Fusion Rifles" (t'is een ITEM) die in je misc. slot komen te staan in je character inventory. Deze dingen (ITEM) bemachtig je door compleet random enemies af te knallen. Hiervan hebben de meeste er tot nu toe 4 verzameld en SCHIJNT er een 5e te zijn. Als je rank 4 bent of je hebt alle 5 die items zou het kunnen dat de Exotic Quest voor de Sleeper Simulant "unlocked" word. De TL;DR samenvatting; Niemand weet hoe ze de Sleeper Simulant kunnen bemachtigen. Allemaal nog speculatie.
Aha thanks voor de uitleg. Heb nog geen enkele fusion rifle gevonden. Dus level 4 worden we nog langer niet keep on grinding
Is geen fusion rifle. Is een item dat je op kan pakken ( gewoon een driekhoekje die uit enemies kan droppen)
Ok ... @Maddmonkey en @BFR ... jullie winnen dit keer. ... lijk toch godver wel veel op een Fusion Rifle.
Ik zou het ook een FR noemen maar als hij niet in je weapon slot zit, dan ga je eraf Waldo Zeldzaam momentje dit
is het zo dat als je rank 2 bij de gunsmit wordt een class exclusief wapen krijgt? en bij rank 3 een exotic? Op rank 2 namelijk niks gehad.
Ik moest met m'n titan voor 10 punten aan shotguns dismantellen (5 punten voor legendary en 1 voor rare). Ik kreeg daarna een shotgun die in een bubbel geen ammo kost