Beetje een mix tussen de Red Hand en TLW qua looks en geluid. Hij draait hem ook in zijn handen zoals de Last Word.
Dus wel anders? Gelukkig. Exotic moet wel Exotic blijven in dit geval ... hoopt stiekem op een TLW > Ace of Spades compare video
Begrijp nog niet helemaal, moet je nu gewoon de daily doen, of moet je in de daily nog wat speciaals doen?
Blijkbaar op Heroic doen dus. Binnen 10 minuten alle Fallen kapot knallen en je bent klaar Legendary Marks + de Hammer. Bizar eigenlijk dat Luke Smith / Bungie dus gelijk had dat er meer Exotics te halen zijn dan de Armory / Blueprint Kiosk aangeeft.
Zou kunnen @PrutserNL ... Was de White Nail perk niet generfed? Oneindige ammo als je crit-shots had telde niet mee toch? 310 Light is trouwens wel ideaal voor mensen die een hoger light level willen hebben
perk was nu zo (dacht ik) dat die kogel uit je voorraad gaat. dus niet echt meer oneindig. Straks maar ff doen.
Burden of Proof blijft een heerlijke shotgun. Was me Dry rot al aan het missen maar dat is nu niet meer nodig. --- Kleine guide van Datto.
Net die black spindle gehaald. Goed te doen met een firetea, van 3 guardians. Also dark drinker geupgraden en RT aanval unlocked. Omgggggg. Filmpje volgt zo
Iemand die mij rond 21:00 een handje kan helpen met die Black Spindle? ... want een 310 Exotic in de Exotic Kiosk = INFUSEN ALS EEN MONGOL!