Gelijk ook een stuk hogere light level nu. 302 alweer nadat ik 300 was, wat exotics gekregen van 310. Gelijk ge-infused in andere gear. Edit: de black spindle dropt alleen tijdens de daily heroic mission. Getweet door een bungie medewerker.
Noob vraagje: Wat voor stats heeft een Titan nodig? Discipline of Intellect. Intellect lijkt me ook in deze game een stat voor meer magische klasse. Is het terecht aangenomen dat Discipline voor Titans de belangrijkste stat is?
Intelect = sneller supers Discipline = sneller granaten Strenght = snellere melee speciale aanval Voor mij is Intellect de weg om te gaan bij alle characters, met als 2e discipline. Edit: Over de black spindle: https://www.bungie.net/en/Forum/Post/155921520 Snel die shit infusen met een andere special
Ja je kan filteren op daily heroic, krijg je alleen maar posten te zien van gasten die de missie willen doen.
Heb de Spindle niet, weinig kans dat dat vandaag voor 11:00 nog gaat lukken Werken tot 18:00. Jammer dan. Volgende keer beter! Ben wel zwaar benieuwd wat mensen nu gaan doen met de komende Daily op Heroic @nawa ... thanks voor de Raid invite gisteren man. Wil eerst nog even op m'n gemak een light-level van 290+ behalen. Gaat sloom ... ondanks Strikes e.d.
@Maddmonkey @nawa nog mensen nodig om te raiden? Ben er wel erg benieuwd naar. En doe het liever niet met een LFG. En vraagje, is het nog mogelijk om die black spindle uit je collectie te halen en andere specials te upgraden naar 300? Zag dat hij in de collectie 300 was namelijk.
Klopt ook niet als je iemand inspect die hem aanheeft via de app etc. Classified 37 light staat er dan haha
Hello, Guardians. Right this every minute, many of you are acquiring Black Spindle. Surprise! Wouldn't you know it, there is a bug that is enabling some of these weapons to drop at 310 - that's 20 points higher than intended. In the near future, we'll be releasing an update that will adjust the Black Spindle to match the attack rating for other Year Two Exotics. It has also come to our attention that you are using this new acquisition to Infuse your other weapons. Good on you. Have fun with that. None of those weapons will be affected by this change - only the Spindle.
Hoe is de nieuwe Destiny, vergeleken met de Destiny van vorig jaar? Ben wel benieuwd, want had aan de vorige erg veel plezier. Maar omdat er veel goede games uitkomen deze herfst/winter, heb ik hem nog niet gekocht.
Oww snap. Dus de black Spindle word binnenkort terug gezet naar 290. Dus toch maar even snel wat wapens 300 maken. Hopen dat de update pas komt naar volgende week woensdag. Heb een order liggen nog bij de gun smit voor een sniper rifle haha
Gaan ze dus bij iedereen die hem al hebt aanpassen of juist de gene die de sniper nog moet krijgen? Anders beter ff de 310 infuse en een 290 uit de vault pakken
Inderdaad.... Ik ga er vanavond wel paar 300 maken. Kan ik 1 van die straks gebruiken om de black spindle ook weer 300 te maken. Maar wat gebeurd er inderdaad met de 310 sniper die we al hebben? Als die word terug gezet kan ik die beter infuse met een 300 legendary item....
Anders. Eigenlijk zoals het vanaf dag 1 had moeten zijn. Speelt gewoon net zoals de vorige keer met de nodige veranderingen. Veel meer te doen. De "grind" is er nog steeds ... ... vaarwel Daily. Vaarwel Black Spindle. We will meet again.
Die wordt door de patch teruggezet naar 290 geloof ik. Dus je kunt hem beter gebruiken voor te infusen en mocht je hem echt willen een 300 kopen in de kiosk en die bewaren