Ja inderdaad. Dus de 310 opofferen om een ander wapen boven de 300 te krijgen. En dan de Spindle nog een keer kopen van 300. Maar word die van 300 ook naar 290 terug gezet? Want dan moet ik nog een wapen upgraden naar 300 zodat ik straks de Spindle weer van 290 naar 300 kan upgrade. Spoiler: Lol Wil toch gewoon mijn eerste 310 niet kwijt EDIT1: Lees op andere sites ook om het zo te doen: 1. Infuse een 300 wapen met de 310 black spindle om hem 308 te maken. 2. Koop meerdere Black Spindles om overige wapens 300 te maken. 3. Bewaar 1 Black Spindle en infuse 1 wapen die je toch niet wilt naar 300. 4. Als de nerf er is naar 290 kun je hem upgrade naar 300 met dat wapen wat je toch niet wou. EDIT 2: Sommige zeggen op sites dat je de 310 Spindle al niet meer kan infuse? Kan iemand dit confirme? Dat je alleen de 300 nog kan infuse. Edit 3: @DLOW_150 All Black Spindles will be set to 290, but weapons you infused with them will not be affected. Bron:
Komt goed @Rampage we hadden gister een andere first timer bij ons en we hebben elke encounter in 1x gehaald terwijl we met alts speelden. Voor de rest die wilt raiden voeg me toe GT: Nawa Montana. Als mn groep gaat raiden probeer ik elke keer iemand te sherpa'en. Het kan ook eens voorkomen dat ik niet reageer geen zorgen dan doen we het een andere keer. De meesten op het forum willen nog goed bekend raken met de omgeving, mechanics etc.
O, dat ik die Raid een keer ga doen staat vast Komt wel goed! Ben rustig aan aan het levelen met m'n Titan. Wil nog steeds Crota 3x een schop geven voor een kans op de Hawkmoon of hopen dat Xur morgen een Legacy Primary Engram verkoopt. Zal vast wel niet, daar niet van... zin om toevallig mee te helpen? Je weet zelluf ... nostalgie JONGE!
Als mensen vanavond willen of kunnen, er is nog plek. We gaan een alt run doen, want verder met het vaste groepje kan helaas niet. Dus stuur maar een bericht als je mee wilt doen vanaf 8 uur.
Helaas vanavond kan ik niet Als je het morgen had gedaan wel haha. Btw, met welke gun heb jij de 310 spindle geinfused? 1000 yard stare? En @nawa heb je toegevoegd kerel
Alt run betekend met Alternative characters. Ofwel hun andere mannetjes. Main = waar je alles als eerste op haalt, vrijwel altijd ook je hoogste character. Alt = een tweede of derde mannetje.
Ik ga wel een balans proberen te vinden in die drie dan. Ik maak toch ongeveer evenveel gebruik van de skills die je noemde, maar ben dan ook nog geen level 40. Het kan dus nog.
Pas op level 40 word het eigenlijk interresant. En zelfs dan hoef je er eigenlijk alleen op te letten bij de Legendarys die je krijgt. Tegen de 280/300 light aan als je wilt raiden enzo gaat het mee tellen. Voor strikes etc maakt het weinig uit.
Intellect/discipline is met veel subclasses toch wel het beste. Strength is bij sunsingers, sunbreakers en nightstalkers goed
Best tevreden met deze scout rifle btw. Had hem bij armsday gehad maar had er nog niet echt naar gekeken. Zellfde als de Gemini maar met extra counterbalance.
Als je dit al relaxt vind, zou ik deze keer die omolon scout kiezen voor volgende armsday. Heerlijke scouts zijn dat