Onzin natuurlijk. Aangezien iedereen hem dan na de beta cancalled. Zal iemand op NeoGaf wel verzonnen hebben.
"Destiny's beta will feature four story chapters, 4 competitive maps, a Strike mission, & huge open world to explore "
Net geprobeerd, als je nu PS4 Europe selecteert staat je keuze vast (maar je krijgt alsnog de code pas op 17 juli).
De co-op missies leken een beetje op FireFight van Halo. Niet alles de setup, maar de maps leken ook heel erg klein te zijn.
Ik heb de Xbox One versie beta Als ik de code ontvang en kan er naast mijne ook nog een overhandigen dan doe ik dat graag:b:
Dat is als je een echte beta code hebt. Diegene die mensen mogen weg geven is hetzelfde als de eerste console die gekozen is. Dus iemand die een PS4 heeft en in de beta zit moet jou dan een code geven.
Als iemand hier een code voor de xbox360 beta heeft laat me weten als hem kunt missen aub,stuur me een pm ofzo
Vind die companion app er wel heel goed uitzien, veelzijdig en niet alleen stats wat je vaak ziet. Kan niet wachten
Ik doelde eigenlijk op het feit dat het weer niet voor alle mobile OS is. Dat is gewoon jammer. Met een ADK kun je een app maken en eenvoudig omzetten naar welke OS dan ook. Zeker met een simpele app als deze. Nu kunnen mensen met een Windows OS tablet hem niet gebruiken. Persoonlijk vind ik het idee voor de app zeker leuk. Ben benieuwd hoe uitgebreid het is.
Valt me wel vaker op dat Windows os achter blijft met apps en dergelijke. Desalniettemin is er duidelijk veel tijd en geld in deze game gestopt en lijkt het er op dat ie het beste tot zn recht komt op de nextgen.