Een van de beste loot die ik ooit in een korte tijd in destiny hen gehad. 2 uurtjes gamen en de volgende loot erbij:
en wat moeten we doen om deze te krijgen precies? Daily binnen 10 minuten? Bosses? Heb de helft gemist.. En geen tijd om 12+ paginas terug te lezen
Daily doen, niet wipen. Vervolgens niet naar buiten gaan bij de deur met 3 'sleutels' maar naar boven naar de Taniks strike. Deze vervolgens binnen 10 minuten clearen.
Je kan volgens mij geeneens wipen tijdens de challenge. Deed em eerder tijdens het taken gedeelte en we waren alle drie dood. We konden gewoon respawnen. Lekker blackspindol gehad
Black spindle niet op mijn titan kunnen halen. Was met 302, 300 Light en ik 295 maar gewoon teveel adds. Weet niet hoe ik het eerste keer deed. Daarna de raid maar gedaan op mijn alt. Lekker vlot klaar 310 boots en een 304 handcannon en 303 auto rifle. Sommige zeggen Black spindle elke dag te hale is op hard? En hoezo dropt hij nog altijd op 310? Heb ik de mijne voor niks geinfused... Dacht dat ze gingen nerven. Kut bungie.
Hallo forum leden, Ik ben op zoek naar wat andere vaste nederlandse destiny spelers, ben de amerikanen van LFG sites een beetje zat, Heb momenteel een warlock van 296 en een titan van 290. Ik ga vanavond een poging doen tot the black spindle en om oryx te verslaan en dat lijkt me tof om met andere nederlanders te doen. Mn gamer tag is R3DRUM 023 Ik zie jullie graag online!
Hoe de fok kan je doodgaan voor het challenge gedeelte? Er is letterlijk geen tegenstand. Kut scrubs. Git gud
@Remo NL Omdat het kut was. Elke legendary drop was nutteloos en iedereen liep met dezelfde wapens en dezelfde perks rond. Goed concept, maar verneukte echt het pvp gedeelte
Kan ik nu verder om de black spindle te krijgen zonder dat ik eruit gekickt word? Missie is een bitch