Ben ook bezig met die fragments. Word er gek van maar ben er bijna. Vanavond de raid doen met 4 nieuwelingen.Nog nooit de raid gedaan,dus word leuk. Ik en een ander weten wat ze moeten doen.Word nog leuk , maar ook nieuwelingen hebben hulp nodig. Kreeg ik ook toen in met de raid begon. Mochten er nog meer mensen de raid willen doen en hulp nodig hebben , stuur me een berichtje.
De fragments moeten per mannetje toch? Hoe kan ik zien welke ik nog niet heb op 1 specifiek mannetje?
Zie bovenste post , ghosthunter is een website waar je dat kan zien per planeet en dreadnaught zijn dan de fragments
Ja klopt maar daar staat 43 dat ik heb heb. Op mijn warlock 42. Dus hij laat het zien in totaal en niet per character. Dus weet niet welke ik mis aangezien ik er 2 van 300 Light heb
Level 37 nu en hopen dat er vandaag wat leuke bounty's zijn. Ik wil gearen zodat ik die Crota's Soul missie The Wakening solo kan doen. Dat laatste stuk is zo ellendig.
Geniaal weer die secret room in de Raid. Iedere stream en Reddit gaat los om het uit te vogelen haha.
Naja, het is in feite een: Legendary Hawkmoon, bekijk de beschrijving maar is. "One day, young hawk(eyas), thou shalt sail beneath the silvered moon(luna)." Stats zijn ook grotendeels gelijk, moet alleen geluk hebben met de rolls. Ik had er een met: Rangefinder en Luck in de chamber, mist alleen het toffe geluid van de Hawkmoon en de perk: Holding Aces.
Bezig geweest voor de exotic sword. Heb de fragments nu nog 60% ability kills. Dan na woensdag de strike en dan heb ik hem ook het farmen is bijna voorbij hiervoor haha kan niet wachten!
Ik heb zelf deze gevonden.Werkt erg goed en klopt ook precies. http://destinytracker.com/destiny/calcified_fragments_checklist
Heb nog een fragment nodig voor de Touch of Malice, maar moet wachten tot dinsdag :') en mijn Exotic Sword pas woensdag :') Wie kan mij uitleggen wat je nou met de black spindle moet doen?? Iets met dismantellen ofzo?
Als je de Black Spindle hebt met 310, dan kan je hem opnieuw kopen en dat dan infusen voor je andere wapens die je dan tot een hogere level wil maken.
Jaa heb hem al. Iemand vertelde gisteren vaag over dat je hem moet dismantellen omdat ie in een update generfed gaat worden oid. Thanks Anubis
hoe gooi je als Titan alle hamers snel achter elkaar ? Zoals in dit filmpje : 'Gjallarhorn? Whats a Gjallarhorn?' op YouTube -
Dat is gepatched, dat kon je voor de patch doen door LT, RT, LB, RB snel achter elkaar in te drukken.