Dat weet ik. Maar dat is het nu. Daarnaast het maandelijks betalen heeft Destiny nu ook niet en zie ik dat ook niet zo snel gebeuren. Zie Elder Scrolls. Op consoles is dat toch iets lastiger. We gaan het verder zien hoe het uitpakt. Maar als de DLC gratis wordt dan vind ik het prima. Zeker omdat dan ook de playerbase veel meer bij elkaar wordt gehouden.
Ik hoop het wel ergens voor het pvp gedeelte. Fucking p2p ben ik echt klaar mee. En met dedicated servers zou je misschien ook grotere patrols/ groepen tegelijk kunnen krijgen.
En wrom zou dat niet gebeuren dan... Als er aankomend jaar maar 1 raid nog uitkomt tot destiny2 dan ben ik er wel zo klaar mee ben ik bang... Raids zijn voor mij in deze game t leukste wat er inzit en mag toch wel verwachten dat er dit jaar wel echt 3 raids in totaal komen en niet zoals vorig jaar maar 2 waarvan er 1 niet eens raid waardig was.
Waarom zou dat niet gebeuren? Verwacht je nou echt serieus dit jaar nog 2 raids. Not sure if trolling or...
Ik bedoel dit destiny jaar... Dus tot destiny2 uitkomt september 2016. Year 1 zou toch ook in totaal 3 raids gehad hebben wat helaas niet gebeurd is omdat daarvoor meer tijd nodig was wat volgens mij te maken had met crotas end waar zoveel gezeik op was toen....
Ik hoop ook op meer raids inderdaad. Daar doe ik een MMO voor, voor de end content. King's Fall vind ik een vette raid maar om die nou een jaar achter elkaar te doen gaat hem niet worden.
w00t? Dus als ik het goed begrijp hebben we geen radar, zijn het die klote brothers en als enemies een solar shield hebben en ik knal met arc krijg ik ze niet down ? daamn. en geen shield regen pff. Hoe zit het met Kinect damage? Krijg je daar wel shields mee down als je geen burn op je gun hebt?
Gelukkig hebben die Cabal dudes altijd Solar shields. En heb ik nou toch net goeie solar wapens Wat jammer nou haha
Die microtransacties worden een beetje net zoals in CoD. Skins, camo's en dat soort shit. Geen pay to win dus prima wat mij betreft. Nog een vraagje. Is vandaag ook de reset van court of oryx T3? Laatste fragment is nodigggg