Fuuu, eerste twee gevonden, maar kan met geen mogelijkheid de weg terug naar nr 3 terugvinden. Donkere stinkgrot Volgende keer dat het de daily is nog maar eens proberen...
Kut zooi. Hele missie van Wolf's Gambit op Venus gaat goed, alleen dat laatste stuk niet diep binnen in de kluis. Ga dood om een rare reden. In eens zo, dood op de vloer, als je 6 van die oracles moet uitschakelen. Kan iemand mij hier bij helpen dit laatste stuk of in elk geval een goede tip?
Zo snel mogelijk die oracles uitschakelen niet focussen op de adds maar alleen op de oracles! Heb weinig tijd deze week anders had ik je wel even geholpen
Vraagje hier nog over. Ik ga hem samen met Prutser doen. Ik heb Solar hij Arc. Het is dus de bedoeling de Solar en Arc knight te laten leven, dan zodra het kan alles killen binnen 30 seconden van elkaar?
Beste is eerst de baas goed laag brengen zodat je zeker weet dat ie snel dood gaat...Zou m op ong 10% hp brengen (de knight met t void schild kan gewoon gelijk kapot gemaakt worden zodra jullie die zien) dan beide knights (met solar en arc schild) kapot maken, en dan moet je binnen 30 sec de baas dood hebben, dus dan kan je t beste supers en zwaarden gebruiken Omdat de baas dan niet meer weg teleporteert.