1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.245
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Vanzelfsprekend gezien de openings scene, die ik wel erg vet vond om te kijken, maar zo zonde van The Queen. Tof personage! :'-(
     
  2. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Inderdaad weer twee pluspunten minder.

    [​IMG]
     
    Rampage en Yellow 13 vinden dit leuk.
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dag shotpackage.


    "
    Since the release of Update 2.0, we’ve been analyzing data and listening closely to feedback. A new weapon meta is still settling. While there are some predictions for what people may gravitate towards, we remain in observational orbit.

    One piece of community feedback that has been unanimous is that the changes to Shotgun perks were not enough to curb their lethality at extreme ranges in the Crucible. The prevalence of Shot Package on almost every long-range Shotgun has effectively redefined the close-quarters combat experience. Going forward, we’ll continue to dial in Shotgun range.
    [Editor’s Note: Shotgun enthusiasts, take a deeeeep breath…]

    With the deployment of Update 2.0.1, we will wholesale remove the Shot Package perk from all Shotguns. Any shotgun with Shot Package (depending on the exact weapon) will now have Close and/or Personal, Crowd Control, or Knee Pads. This change has not negatively impacted our PVE playtests.

    Even though Shot Package is going away right now, expect to continue seeing Shotguns used to great effect by Crucible warriors. Each Class allows for movement optimizations that let players quickly close gaps. Most PVP maps have great flank routes and tight spaces. Game modes like Control, Salvage, and Rift ask players to converge upon and fight over small spaces to win. With or without Shot Package, even our shortest range Shotguns will continue to be effective death dealers in the hands of a skilled Guardian. With Shot Package on a time-out, we can recalibrate the effective range and research a way to hopefully reintroduce the perk after some time at the work bench."
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  4. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Ik ben der wel blij mee:D
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Het is alleen maar nerf, nerf, nerf...

    De nieuwe meta : Pulserifles.

    Meh.
     
  6. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ach vind het niet heel erg, maar als ze alles langzaam nerven wat heeft het nog voor zijn. Straks zijn handcannons weer baas, en dan? Gaan zie die weer nerven. Dit lijkt een vicieuze cirkel te gaan worden.
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ehm wat? Nu is dit weer opeens negatief? Wtf joh...

    En bungie heeft al bevestigd een soort update seasons te willen gaan houden. Iaw krijgen exotics/wapen klasses hun moment to shine.

    Neemt verder niet weg dat dit echt een nette stap is. Had na final round niet verwacht dat Bungie perks uit de game zou halen. Dit is echt de beste oplossing voor iedereen die niet 24/7 in pvp met een shotgun rondloopt
     
    AnubisNefer en Pride vinden dit leuk.
  8. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik zeg toch dat ik het niet erg vind, dus heel negatief ben ik er niet over. Ik geef alleen aan dat steeds een andere guntype nerven, dat je dan uiteindelijk weer bent waar je in het begin was. Meer zeg ik niet. Rustig blijven aapje ik zou niet durven om negatief te zijn :).
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja, je hebt vervelende momenten als je een shotgun in je gezicht krijgt.
    Ja, shot-package is een nare perk die (mits in de juiste handen) een enorme pest is in PvP ..
    Ja, sommige shotguns hebben sniper-rifle range...


    Maar ... is dit dan de manier om het "vervelende" aspect weg te halen? Door een perk COMPLEET te verwijderen? Nee, niet echt. Op deze manier blijven er straks maar weinig wapen-classes over die je in de Crucible kan gebruiken. Handcannons zijn al compleet zaad ... Auto-Rifles zijn nog steeds niet top ... shotguns hebben nu "hun" perk straks niet meer. Wat ga je dan gebruiken? Juist. Pulserifles.

    Als er maar genoeg van die jankballen zijn die lang klagen over een bepaald iets buigt Bungie vanzelf. Allemaal leuk en aardig die weapon-balancing maar we hebben nu al 2 grote nerf-rondes gehad en nu volgt er WEER een nerf van Shotguns. Prima. Maar dan moet Bungie ook is een keer ballen tonen en dingen (zoals handcannons) herstellen. Want als ik 0,5 meter voor iemand sta met een TLW en ik schiet moeten m'n kogels niet op z'n Looney Tunes zijwaarts m'n loop uit komen.
     
  10. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Zoo mn titans carnavals pak is ook bijna compleet :+ dankjewel oryx!

    [​IMG]

    [​IMG]


    Double kill sleeper OP :p

     
  11. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    @bulletproof010 het ziet er niet uit als een heavy. Voelt het wel aan als een heavy als je ermee aan het spelen bent?
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    @Dagger ... wat een smerige vraag aan @bulletproof010

    Gaan jullie lekker even onderling foto's wisselen via Whatsapp ofzo!? :+

    @bulletproof010 ... wat een foei lelijke gear zeg ... haha. RhinoTitan! Als je Titan z'n hand omhoog steekt steekt 'ie zichzelf dood :eek:
     
    nawa en bulletproof010 vinden dit leuk.
  13. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Die titan helm, must have!!!! Ik hou van lelijke gear zo het lijkt. Vond TDB raid gear voor me titan ook sexy op de downie ogen na :+:)
     
    bulletproof010 en Maddmonkey vinden dit leuk.
  14. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Hahaha :+

    Heb er maar heel ff mee geknalt.
    1 potje pvp en 1 missie pve, dus kan er nog niet veel overzeggen maar qua damage vind k hem toch tegenvallen en de chargetijd is in mijn ogen ook aan de trage kant..
    T is een leuk hebbeding hoor, maar of ik dit ding veel ga gebruiken dat denk ik niet.. Heb gnoeg andere exotics die ik liever gebruik dan:)
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wel als shotguns niet meer normaal functioneren door die perk. Handcannons zijn gewoon prima te gebruiken. In end game pve content minder door de lage ammo count. Daar mogen ze wat mij betreft wel wat aan doen.

    En ik weet niet hoor, maar vind het nogal vreemd dat je shotguns tussen een rijtje primaries plaatst. Zegt dan al genoeg wat voor status het heeft verworven. Zonder shot package zijn shotguns nog steeds dodelijk.
    Ik vind deze gear echt een stuk beter dan die van crota. Toch vet om als neushoorn te shoulder chargen :D

    Mja de mensen die de helm graag willen, krijgen weer voor de zoveelste keer een chest :mad:
     
  16. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    @Maddmonkey jij kreeg nog wat tenminste, mijn laatste run waren alleen shards ;). Moet de chest en helm nog, maar die kunnen pas op zijn vroegst volgende week naar me toe komen. Ik wil er gvd uitzien als een woeste en puntige neushoorn. Dan zet ik me striker class aan ga ik alles en iedereen chargen als een malle.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Welkom bij wapen balancing in elke MP game. Gaat altijd door en gaat nooit perfect zijn.
    Shotguns zijn gewoon nog steeds te sterk en je kon er nog steeds mee snipen. En kwam eigenlijk allemaal door shot package. Ze weten niet wat ze moeten veranderen zeggen ze. Dus ze halen hem momenteel gewoon even weg. Ik zeg prima. Beter dat het dan erin blijft zitten als het broken is.
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Laatst bewerkt: 9 okt 2015
    AnubisNefer en bulletproof010 vinden dit leuk.
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Xur’s inventory: An Insurmountable Skullfort, Knucklehead Radar, Claws of Ahamkara, Exotic Gauntlet Engram, Legacy Heavy Weapon Engram
     
  20. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Best shit evah! Hij staat overigens in de Vanguard kamer!
     

Deel Deze Pagina