Mja alleen kan het pittig zijn, maar met twee a drie man is hij goed te doen. Wacht maar op die 300 strike voor je exotic zwaardje
@Raafie weet niet of dat een reactie is op @Remo NL? If so, dan is het advies waar hij waarschijnlijk niets aan heeft. Als voor hem deze strike al een bitch is, hoe de fack moet hij dan die snippert scoren?
Zijn constant met 3 man. Maar zodra de 3de wave komt gaan we constant dood. Als die kut schepen nou eens niet zouden schieten
Ja dat is t m juist. Speel altijd met randoms, vrienden van me spelen destiny niet. Dus niemand is op elkaar ingespeeld
Als je op de ps4 speelt kan ik wel helpen met die strike. Ik snap de frustratie ^^. Toen ik hem haalde waren we met 3bubble titans hah
@Remo NL ik wil je wel helpen hoor. Ben er zelf nog niet moet nog aan die questen beginnen maar wil je er wel mee helpen.
Ik wil ook best wel helpen, np leg er wel aan wanneer ik moet half 9 klaarstaan voor me team, daarvoor wil ik best helpen!
Wat was er precies moeilijk dan ? Enige lastige was dat teammates mij verlieten bij de boss room. Waarom weet ik ook niet, maar kreeg daar wel weer twee nieuwe voor terug.
Begin kan klote zijn monkey met die warsat, enemies van alle kanten. Als je dan geen bubble hebt dan is het al snel heel veel. Zo titan 302 en warlock 305 Light nu. Titan 304 als ik wapens overzet maar doe meestal alleen touch of malice. Toennet toch weer mooi 306 wapen gehad van oryx. Mooi geinfused naar mijn dead orbit scout.
Cheese het begin met die warsat gewoon. Je kan op een of andere manier onder de map komen terwijl het transmitten ofzo gewoon doorloopt.
Mwa vond die nightfall een heel stuk lastiger dan dit mits je snel alles afmaakt als ze gedropt worden. Hier op het forum wordt geen cheesen gepromoot