Ben nu light 265 en gisteren mijn eerste heroic gedaan en afgerond op dat collector's schip. Was tof en veel goed teamwork, al haat ik het als mensen willen rushen, maar ik snapte de hint uiteindelijk. Checkpoint sprint, de belangrijkste les zo ongeveer in heroics. Eindbaas daar was bijzonder tof, al sloeg mijn hart af en toe wel wat op hol in het donker.
Helaas waren al mijn medespelers ruim onder de 260 light, maar ik was tever om nog weg te willen gaan vanwege dat lage light level.
Ik verwacht, als ik een beetje zin hou in de game, aan het einde van de week rond light level 280 te zijn, volgende week ga ik er sowieso wel over.
Als ik dat haal, dan hoop ik dat ik wat mensen van hier mee kan krijgen voor in eerste instantie de low level raids. Dit vanwege stukjes verhaal, maar ook gewoon voor het oefenen in raids, kan geen kwaad. Ik wil weten hoe het met Crota zit.
Story mode stel ik in elk geval een tijdje uit, omdat ik eerst wat beter gear nog wil uit normals. Kan a.s. vrijdag wel weer 3OC halen, die coins die ervoor nodig zijn droppen wel redelijk snel, met name in heroics lijkt het.
Klaarmaken voor raids is het belangrijkste doel, wat mij al een stuk toffer en intenser lijkt dan raids die ik in het verleden bij WoW heb gespeeld.
Klik om te vergroten...