3x raiden 3x nightfalls voor teleurstellende loot Iron banner week Trials of Fapsiris Alle daily's WAT MOET IK DOEN BUNGIE
@nawa ja ipad of iphone gebruik ik....Uhm als je die link heb van je gifje van imgur (xboxclips linkje gebruiken van create gif) Dan moet je m zo hier invullen [ img ] LINK.gif [/ img ] (maar dan zonder de spaties) Je moet er .gif achter zetten Dan zou die t moeten doen
Ja @nawa heb hetzelfde probleem. Teveel om te doen. Met 2 mannetjes ging het nog net. Nu kan ik ook alles 3 keer doen en dan nog Iron Banner + Trials erbij pff. Ga echt niet alles kunnen doen deze week. Maar even prioriteiten stellen
/delete all Guardians. GREAT SUCCES! Legendary Solar zwaardje binnen, vanavond na de patch lekker grinden als een mongol.
Sws 3 raids en trials. Iron bannert tussendoor MET fireteam de rest zie ik wel. Moet die wolven muts hebben WolfSwag wat weet je van dat he. Fuck saving the galaxy, fa$hion boven alles. Van Nickelson bontkraagCloaks tot WolfSwag Bontmutsen. Voor al die niggas die niet op de hoogte zijn van de laatste fashion ins en outs. Hier wat screens van mn Haute Cotoure En ja ik rock Don't touch me's met Crest of Alpha Lupi want dat is de trend van nu. Be gone Peasants
Geen idee wat je allemaal zegt maar.... SWEK BRUH! Iron Banner, naaahhhh ... tenzij je om 10:55 die "glitch" probeert te doen. Scheelt je weer een hoop grinden. @nawa ... jezus man. Dat lijkt wel zo'n kap die oude vrouwtjes over hun hoofd heen trekken om de MAXIMALE KRUL te halen. Damn.
@nawa fashion of niet, het is gvd hondslelijk +). Jij liep zeker twee jaar geleden ook in majo's rond, omdat het volgens de fashion bitches hot was om als man te dragen?
This weeks Nightfall is: Fallen S.A.B.E.R with Arc Burn, Match Game, Catapult and Exposure! Geen IB nog.
Zal wel te maken hebben met de patch/maintenance die om 18:00 gaat beginnen. Trials, Iron Banner en Tess zijn er inderdaad nog niet.
Ik neem aan dat ik die app moet hebben ja toch? Dus ik zie daar precies geen optie om een kjenker link te plaatsten. HALP ME NIGGA!
.... bijdehante anus. Je hebt gelijk. Iron Banner, normale start/reset 19:00 op een dinsdag. Nu zou het live moeten gaan om 11:00. Niet dus. Trials of Osiris, normale start/reset 19:00 op een vrijdag. Nu zou het live moeten gaan a.s vrijdag om 11:00. Echter kon je (geloof ik) altijd al in de app kijken dinsdag (na de Weekly Reset) wat de gear zou zijn. Niet dus. Verwoorde het inderdaad verkeerd.