Jammer dat ze alleen die crap PvP streamen. Dat ga ik sowieso nooit spelen. Dan speel ik nog liever Titanfall of BF4 of zelfs CoD Ghosts... De code die je krijgt kun je 3x gebruiken. Dus als jij hem hebt gebruikt kunnen nog 2 andere hem gebruiken. Je krijgt niet 3 verschillende codes wat ik begrepen heb.
Denk toch dat de meeste mensen de game voor de PvE/co-op kopen. Het PvP gedeelte is echt heel erg slecht. Lijkt ook alsof het er later bij gepropt is ofzo. Beetje Halo 4 maar dan nog slechter...
Ze willen natuurlijk niet alles laten zien. Zeker de story missions waar er maar een paar van zijn in de Beta.
Zag op twitch ook maar 1 story mission. Maar die had ik al een keer of 10 in de alpha gezien. Zoals ik uit de streams kan opmaken kun je max lvl8 worden in de beta.
Had wel wat hoger gemogen, maar aan de andere kant begin je in de Beta wel vanaf level 1 i.t.t. level 3 in de Alpha.
"#Destiny Beta won't quite run at 1080p on Xbox One, but will display 1080p visuals at launch" Zoals verwacht. Die SDK update is gewoon te laat om nog in een beta te knallen.
Ik glimlach altijd als ik de one vs ps4 1080p discussies zie, omdat mijn tv maar 780p doet. Hoe lang denken jullie dat een game als Destiny leuk blijft, in vergelijking tot, zeg,een MMO? Ik vind het echt een interessant format.
Vraagje: kan ik mijn oude bungie account ook gebruiken? Ik heb nu blijkbaar een nieuwe aangemaakt (wel raar, hij logde automatisch in) maar ik heb ook nog een account uit het Halo tijdperk.
Ik heb mijn oude gewoon meteen gebruikt, dus ja, dat kan. Je kunt in je (oude) account aangeven dat je ook op PSN zit.
Collector cards (codes) •Warlock: YKA-RJG-MH9 •Hunter: 3DA-P4X-F6A •Titan: MVD-4N3-NKH •Rixis: TCN-HCD-TGY •Old-Russia: HDX-ALM-V4K •Hive: 473-MXR-3X9 •Moon: JMR-LFN-4A3 •Gjallorhorn: HC3-H44-DKC •Duke MK.44: 69P-KRM-JJA •The Tower: 69P-VCH-337 •The Hive: Ogre 69R-CKD-X7L •Valley of the kings, Mars: 69R-DDD-FCP •The Fallen: 69R-F99-AXG •Red Death: 69R-VL7-J6A •The Cabal: 69X-DJN-74V •The Devastated Coast, Venus: 6A7-7NP-3X7 •Vex Minotaur: 6A9-DTG-YGN http://www.bungie.net/en/User/coderedemption Code invoeren, inwisselen, pagina terug en weer naar coderedemption pagina om volgende code in te voeren. Er is geen mogelijkheid om op dezelfde pagina meerdere codes achter elkaar in te voeren.