Knap hoe het van xur naar een Popi jopie groepje gaat naar Monkey's elite nazi club. Das ist toch niet te geleuven
Hoezo? Jij kan af en toe vloeken als 'n Duitser May I suggest a name change? Maddmonkey > Verruckte Affe? En voor gleuven verwijs ik je naar @SHiZ NL
Sunbreakers they can be countered Werd gister in m'n eentje gematched tegen een fireteam van 6. Mensen joinden en insta leaven. Ik laat ze werken voor deze mercy rule Tot slot, nog wat leuke sleeper footage. Leuk speelgoed
Wat weerhoud je ervan om er nog 5 bij te regelen dan? EDIT Zijn een hoop XBOX spelers hier op het forum die wel een groep willen vormen Echt genoeg overigens.
Waarom dan vragen waar hij staat als je het zelf uit gaat zoeken? @Maddmonkey ... wat zwets je nou? Ga die gozer geen fake information geven. @Tiberius, pak/start een patrol op Venus. Hij staat bij de ingang van de VoG, achter de deur.
@Rampage hoop echt dat wij nog een keer samen gaan raiden. Ik douw je overal vanaf waar het kan bijdehante kut
Lieve Yellow de Pellow, waarom post ik eigenlijk de info over Xur in het topic? Het is een gezien de hectiek van de dag misschien wel zo, dat de informatie reeds een paar pagina's in dit topic achter ons ligt. Maar dat wil nog niet zeggen dat er geen gebruik gemaakt kan worden van de zoekfunctie. Of nog makkelijker klik even terug naar de eerste posts van vandaag net na 11:00 uur, de tijd dat onze grote vriend al ruim een jaar stipt op tijd ons komt verblijden met goddelijk voorwerpen die onze boezems en kamers sneller doen samenpersen. Ge blijft me oe takken van menne maat af kerel.
Ik weet dat er meerdere spelers zijn die de raid gaan doen.Echter heb ik niet de mogelijkheid om de gehele tijd achter me laptop te zitten. Dus post ik zoiets en mochten dan mensen zin hebben , sturen ze mij een bericht. Verder pas ik me eerdere post even aan. Vrouwlief wil tv kijken dus ben ik er NIET met de raid om 8 uur.
Je gaat je gang maar hoor Kijken of je het na 30 minuten nog zo leuk vind als ik Fireteam Leader ben en gewoon lekker op m'n gat blijf zitten.