Zeg het maar maakt mij niet uit. Zie je niet staan dat je mij toegevoegd hebt. Kan je nou beginnen? Wat is jou tag?
Ik ben er ook rond die tijd wel. Mocht je team nog niet compleet zijn, stuur me een invite.Help ik je zeker wel. Zoals ik al reageerde ga ik eventueel wel mee als ik er ben. Denk het wel maar kan ook iets later of eerder zijn.
Ok ja Remo kan maar tot half 10. Ik wou de nightfall gaan doen met de Warlock heeft nu geen zin om weer met de Titan te doen natuurlijk.
Jammer joh volgende keer meer succes. Als iemand vanavond nog wil heb ik er altijd voor in stuur me dan even een bericht op Xbox want schakel zo nu en dan even over naar voetbal dus kan wezen dat ik party invite mis en een bericht krijg ik wel via mijn telefoon binnen.
Ik zou graag vrijdag de hard Raid willen doen. Is het mogelijk dat er nog een plekje vrij is? Of een nieuw groepje samenstellen? Ik begreep dat Nawa al aan het zoeken was.Echter kan ik je post niet terug vinden(schele eend!!) Lees het graag.
Moeten we kijken of er dan genoeg mensen zijn.Zo laat ben ik bang van niet. Maar we kunnen zien.Stuur me dan maar een berichtje
Yo @badeentje ik heb al een volle crew helaas. Over het weekend zullen er wss meer gasten nog een run willen doen denk ik zo
Helemaal geen probleem. Ik zie wel of er meerdere mensen gaan.Ik hoorde alleen dat jij al bezig was met een crew. Daarom gaf ik het aan.Toch bedankt!
Zijn er nog mensen die deze week Vault of Glass gaan doen? Ik wil graag eens een raid testen en heb bijna alles legendary. Nu ook een heerlijke auto rifle en leg ghost. 290/291 ben ik, zonder te spieken.
Helaas is het er niet van gekomen de Nightfall. Misschien morgen een nieuwe kans nu eerst maar even slapen. Kijken of ik deze week mijn Warlock rond de 300 light eindelijk kan krijgen.