Morgen maar weer even verder met strikes nu 5 keer gedaan maar niet veel bijzonders gekregen met die tree of a coin en wil ze niet allemaal op gaan maken in een paar dagen tijd.
Als je een verzamelaar bent moet je hem bij Xur kopen want hij is niet in de kiosk te vinden. Ook niet nadat je hem gekocht hebt bij Xur, heel vaag.
Ben ook heel benieuwd hoe die is. Heb net met een paar Amerikanen de oude Raid gedaan (VOG) en die was lachen zeg!! Wist echt niet eens meer wat we moesten doen hahahah. Alle met de sleeping Simulant waren we in 25 min geheel klaar! Heb een mooie cloak van 130 gehad hahaha. Was wel weer leuk. Mochten mensen die ook eens willen doen.Ik ga GRAAG mee.Was wel eens leuk weer.
Beter net met de Nightfall een 300 attack fusion gekregen. Jammer dat het een fusion is maar goed. Wat zou er over blijven als ik deze infuse op een wapen van 295? Brengt iig wel mijn light omhoog lol ben eindelijk van 297 naar 298
Hmmm, op reddit staat al een post over de veranderingen tot en met Oryx. Jammer hoe weinig er veranderd is. Echt heel weinig vind ik.
Om negen uur gaan mn team en ik er ook in duiken. Wil die vette loooooot! Ben echt benieuwd naar de "extra" mechanics die zijn toegevoegd. Denk niet dat ze te wild zijn gegaan. Zijn er evt dudes geinteresseerd in een stream? Dan zet ik het op voor mn run.
Pff, qua loot valt het mee.... Een buddy van mij kreeg een 303 ghost en 304 machine gun HAHAHAHAHAHA. (Hard Mode, Golgoroth moet nog neer)
Dat is dan de normal loot pool waar hij wat van kreeg hard mode drops zijn minstens 310 en hebben harrowed ervoor staan
Klopt, maar toch is ie bezig met de hardmode... Misschien heeft ie een typefout gemaakt in de whatsapp groep en moet het 313 en 314 zijn... kan ook .HAHAHAHA. Ik ga het even navragen. Edit: Het is toch helaas wel zo. Hij had normal. Nog niet gedaan en kreeg toch wel een 303 ghost en 304 machine tijdens de hardmode en ondertussen heeft ie een 317 rocket launcher erbij.