Nee, de normal mode loot dropt in de hard mode als je de normal nog niet gedaan hebt. Het is niet dat je dubbele hard drops krijgt. Zijn hard mode drop zijn dan shards lijkt mij.
Spoiler: Oryx hm er spawnen lighteaters Knights na iedere oger kill. Vanuit de deur gezien, linksaf achter killen is rechtsachter een Knight en vice-versa. Dus 4 extra Knights om op te focussen. Die Knights pakken je Light orb als je ze niet op tijd plat hebt. En je moet ook de vesel nog killen. Vandaar dat je ogen te kort komt..
Even voor de duidelijkheid. Je moet dus normal doen elke week alvorens je hard mode doet? Ik heb bijvoorbeeld normal al gehad op mijn warlock. Als ik nu hard mode wil proberen dropt er dan gewoon loot of?
Oryx is pittig man. Heb lang geen "very hard" enemies meer gezien Mn crew en ik voelden de gear check echt. We hebben besloten om morgen maar met alts runs te doen tot oryx en dan de gear drops gebruiken voor om de main account te levelen voor oryx Pro tips SPOILER (hoe maak ik hier een spoiler tag van?) Titan met blessing is een godsend bij warpriest 1-orb strategie is nog steeds het makkelijkst en effectiefst bij golgoroth Zusters zijn nog steeds easy AF Bewaar totem checkpoints op je alts zodat je het beginstuk kan skippen. Good luck guardians!
Mijn rng is echt fucked de laatste tijd bij de raid. Na de eerste week niks meer boven 304 gekregen. Alles moeten infusen met 310 exotics om beetje op niveau te komen. Nu op hard mode tot oryx 310 machine gun en 311 armpjes. Helaas had ik al 310 heavy en 310 armpjes. Gewoon 0 light omhoog gegaan. Morgen maar even tot oryx op me alts. Hopelijk wat hogere loot om te infusen op mijn main en dan oryx daarop neerhalen. Stelt tot oryx niks voor die hard raid. Oryx zelf is echt killing onder 310.
Een ghost dropt niet zo heel veel zeker? Alles zit nu op 298 tot 300 en mijn ghost nog steeds op 291.
Gister tot Oryx gekomen! Maar team was nog te laag! Ben nu zelf 311 rocketlauncher van 317, ghost 315 en chest van 315 gekregen
Geen idee, maar was mijn eerste loot uit de raid...en meteen 307 ook....was lekker....toen dat nog hoog was.
#Hardeplasser Nu doorbreken in de top tien! Het is de Xbox One overal crucible leaderboard van Nederland. Best vet
Hard mode ook tot oryx gedaan. Ben nu 310. Voor oryx niet genoeg Light in de raid helaas. Wel 316 chest en 314 heavy dus best nice. Vind het niet speciaal verder de hard mode. Vrij simpel en maar 1 wipe gehad tot aan oryx.