Die halloweenmaskers is wel leuk maar heeft zo ver ik kan zien weinig nut. Ik hoop dat er een leuke beloning van komt zoals zilver ofzo.Tot heden is er weinig over bekend. Veranderd wel heel het spel ff en de focus op het "spel zelf" is even weg. Iedereen is op maskerjacht. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Silver gaat het je niet opleveren, alleen kosten. Denk dat er een exotic masker achter alle missies zit ofzo.
Ik heb het bekeken. En ik zie wat Hybrid doet. Maar ik zie niet wat de rest doet en hoe er gecommuniceerd word. Vandaar mijn vraag wat iedereen zijn taak is als je daar bovenop staat.
blaat Juggler. zo irritant. En tot hoe hoog kunnen er nu eigenlijk items droppen in de nightfall? vorige week zag ik bij mensen 308 etc droppen.
Nice! Vind het wel lelijk dat de NF nu ook 300+ items geeft. Heb echt elke week continu die raid met 3 characters zitten spammen haha.
Vandaag tot Orix gespeeld en had de sniper al op 319. Nu de Rocketlauncher gehad op 312 en de mantle op 307 maar die had ik al op 309. De harrowed darkhallow grasp ook op 314 gehad en 2 exotics dus.Grasp van Amkhara en Mask of the third man. Daarna nog ff de VOG gedaan. Kreeg een legendary van year one (machine gun, naam vergeten) en het schip Glass minuet. Heb toch wel leuke dingen gehad dus. Hoop dat andere ook het geluk hebben en veel loot krijgen als ze de raid(s) doen.Blijft het zo ie zo leuk.
Oryx eindelijk geklaard op hard I wanna thank god, and my moms and chicken. Without you guys we couldnt achieve this.
Yeaa 311 en oryx gedowned op hard. Mooi de emblem ook binnen. Geen hoge loot gehad maar maakt niet uit deze keer. im happy dat hij down is haha. Moesten hem met 4 man afschieten op het eind. Die platform tactiek werkt goed. Nu naar bedje.
Gister me eerste 320 item gehad uit de raid. Helaas een shotty maar gelijk in me snipert gegooid die is nu wel gelijk 320