Beter als een sniper van 312 krijgen Ik heb nu uit de 2 hard mode runs ( waarvan 1 keer Oryx ): heavy machine gun 314 heavy machine gun 314 Warlock bond 314 Chest 316 Sniper 312 Nog geen 320 items helaas. Wel kreeg ik gister een 310 Ghost eindelijk haha. Was nog een normal drop want er staat geen harrowed voor ofzo. Maar voor nu boeid het me niet. Ben blij dat ik Oryx in iedergeval down heb op Hard Mode. Kan hem nu maar 1 keer per week doen helaas, Titan is 306 en Hunter 302. Dus nog even paar keer Normal mode op die 2 om ze te gearen. En uiteraard infuse als Warlock iets niet nodig heeft. 2de Heavy machine gun 314 die ik kreeg gaat mooi in mijn Arc zwaard .
Ik 2x gedaan en helaas nog geen oryx en gehad: Sniper 319 Rocket launcher 314 Mantle 307 ( had al 309) Gauntlets 314 Wie weet als ik Orix verslagen krijg dat er leukere spullen bij komen.
Gisteren de heroic raid gedaan op mijn warlock en de rewards zijn een joke. Totems: 311 Ghost Warpriest: 300 wapen Golgaroth: 306 boots Daughters: niets Oryx: 311 warlock bond en een 303 hand canon als het zo doorgaat zijn mijn alts een hoger level dan mijn warlock
Je hebt veel normal loot gehad en weinig Heroic loot. I know the feeling bro. Toen ik mijn Titan net had was die ook eerder 300+ dan mijn warlock.
Dit gaat over hardmode.. Daar komen buiten de vessel (knight met aura) ook nog 4 lighteater knights die de bommen (zwarte orbs) opeten..
Je pakt de aura gewoon af van die knight. Nergens vermeld dat hij dood hoeft de runner pakt gewoon de aura op van die knight voordat hij boven komt chillen.
De hardraid net gehaald. Gear wat ik totaal gekregen heb: Handcanon 304 Sniper 319 Rocketlauncher 312 Ghostsheel 317 Gauntlets 314 chestarmor 310 cloak 309 Ook wat oude gear dus maar zeker niet aan het klagen! EINDELIJK ZEG!!