Alleen in japan heb je geen Plus nodig voor de Beta. Daar zitten er niet zoveel dus daar kan gewoon iedereen meedoen.
Ik snap niet dat mensen lopen te zeuren om 360 codes terwijl vandaag toch echt alleen voor de Playstation de codes uitgedeeld worden..
Het moet nu ook niet zo worden dat dit een beetje een code-schooi topic gaat worden. Gisteren even de stream gekeken en ik kan het allemaal nog steeds niet plaatsen, de game ziet er wel interessant uit... maar hoe nu alles precies werkt, dat snap ik dan weer niet. En heb ik het goed als de 3 classes alle 3 maar 1 ''action-skill'' hebben? (titan iets met slaan, Warlock iets met een balletje, rogue iets met een geweer?) Vinden jullie dit niet wat summier? Of ben ik gewoon teveel RPG en MMORPGS gewend? In Diablo 3 heb je eigenlijk ook maar 4 skills waar je tussen kunt wisselen, ik vind 1 die je waarschijnlijk kunt upgraden wel heel schraal. Nu heeft Borderlands ook maar 1 skill die je kunt gebruiken, maar in een vervolg deel zou ik toch echt meer skills willen.
Ik vond in de Alpha het verschil bijna niet aanwezig. Aangezien je ook allemaal dezelfde wapens kan gebruiken, merk je daar (in ieder geval die eerste levels) amper wat van.
Op een of andere manier kan ik via tapatalk even niet editten, excuses. Maar ik ga spelen met Warlock.
Subclasses kun je later nog unlocken. Er zijn veel meer skills gelukkig. Beta is niks meer dan de alpha met meer spelers. Denk dat ze puur de serverstress gaan testen.
Klinkt goed, zat er al over in dat je maar 1 skill kon gebruiken dat was een dikke anti-climax geweest dan.
Weet niet wat ik ga kiezen. Warlock ga ik kiezen in de volledige game dus lijkt het me logisch om voor een andere class te gaan. Dan denk ik voor Titan
Ik heb me nog niet verdiept in de classes, is het zeg maar mage/warrior/ranger? (warlock/titan/hunter)? is de mage dan ook de healer of is er geen healer?
Er is geen healer. Zoals ik al zei vond ik die verschillen echt heeel weinig. Het is vooral de looks die verschillen
Dan gaat het verschil toch op de latere levels toch wel duidelijk worden? Ik zou het jammer vinden dat de classes er voornamelijk zijn om er anders uit te zien.