1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik denk dat dit een beetje ligt aan hoe je speelt en welke taktiek je gebruikt? Ik heb voor 80% mijn zwaard gebruikt en vrijwel niet geschoten. Toen eenmaal de baas down was ( die we direct in het begin hebben afgeslacht ) de blights gekilled, tetther op de grond en weer verder raggen.

305,305 en 309 was mijn team. Wij hadden 3 minuut 40 over ongeveer toen we helemaal klaar waren. Dat noem ik toch wel er doorheen lopen :+

2. badeentje

badeentje Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Je wilt dus zeggen dat je de hele strike incl de eindbaas hebt gedaan in 6 minuut en 20 seconden?
    Die tijd heb je gemiddeld al nodig bij de eindbaas zelf.
    Ik vraag je om een Twich acc aan te maken en hem nog eens te spelen.Wel uitzenden aub zodat we mee kunnen kijken.
    Dat is namelijk wel extreem snel en wil zeggen dat je overal doorheen bent gerent zonder dood te gaan of je hebt de bug gehad dat in sommige stukken geen vijanden waren.

Ik wil het best geloven ,maar in die tijd heb ik nog nooit gezien of gehoord.
    En heb er heel wat filpjes over gekeken omdat ik hem niet kon halen en dacht wat fout te doen.

3. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    Agh der zijn zelfs dudes die dit solo lukt :eek:

Pride vindt dit leuk.
  4. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    @Graveheart @Avalon Scorpion en ik hadden vroegah ook ongeveer twee minuten over. Toen waren we allemaal nog geen 300. Lijkt me als je allemaal tegen de 310 aanzit dat je makkelijk het dubbele over moet kunnen houden.

@badeentje ik zat de stream te kijken gisteren waar jullie hem haalde, maar er ging toch wel het een en ander mis. Misplaatste/timed supers, en veel dood vooral op het einde. Als je twee hamerwerpers hebt een een pijltjesschieter, dan kun je super na super chainen. Iets wat jullie gisteren niet deden, waardoor jullie met 30 seconden op de timer pas klaar waren.

En wat @bulletproof010 zegt er zijn mensen die hem solo kunnen.

Pride vindt dit leuk.
  5. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Zoals hierboven word gezegd hij word gesoloed door mensen. En ja heel het ding binnen 6 minuut 20. Overal waren vijanden, en nee inderdaad geen doden tot aan de laatste baas. Ook geen doden zelfs toen we de baas neer hadden. Daarna pas 1 of 2 met adds clearen aangezien je flink word geraakt als je met je zwaard bezig bent.

Maar je hoeft me niet te geloven, de discussie houd hier op. Maar ik vind het in iedergeval geen big deal. Maar iedereen ervaart dit anders.

6. badeentje

badeentje Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Klopt het liep niet geheel lekker maar we hebben het gehaald.Daar gaat het om :D

7. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Gister meteen gehaald, daarvoor ooit 1 keer eerder geprobeert toen we nog geen 300 waren (overmoedig:D).
    Gehaald, maar met nog 0.01 sec over.:cool:

Pride en bulletproof010 vinden dit leuk.
  8. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    nou wij hebben hem gisteren de hele avond weer geprobeerd maar ondanks dat we nu 300 zijn is het nog niet gelukt ,
    iets doen we toch verkeerd.

3.5 minuut over .. tering he , welke wapens had je gebruikt dan ?

9. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Hung Jury, Conspiracy Theory D en Arc zwaard. Maat van mij ook Hung Jury , shotgun en void zwaard. En derde kerel Hung Jury, shotgun en solar sword. Eigenlijk 80% heb ik gedaan met mijn zwaard. Puur omdat je daar lekker snel rooms mee kan clearen. Vooral 2de room met die 3 wizards. 1blijft midden, 1 links 1 rechts en prioriteren op blight en wizards dan de rest.

Laatste kamer direct naar de baas, alle 3 zwaard ( exotic ) bubble met weapons en een tetther. Dan is die baas dood voor wij dood waren. Daarna nog tijd genoeg voor de rest. Tetther op de grond om orbs te maken, dan titan met hamertjes en dan heb je weer een tetther klaar. Ik zet telkens schild op voor weapons of light en cover midden in de map en gewoon raggen met je zwaard.

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Vraagje: die arcite bounties, wat heb je daar aan?

11. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Arcite?

EDIT
    O, Crucible bounties.

12. MightyMikeDX

MightyMikeDX MightyMikeDX

Leuk Bevonden:
    237
    Arcite is die crucible quartermaster tegenover Lord Shaxx.
    Heb ze zelf nog niet, aangezien ik die crucible quests nog niet volop heb gedaan. Dus geen idee

13. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ¯\_(ツ)_/¯

Fuck die dan ook maar. Wins halen is al vervelend genoeg, dan hoef ik niet ook nog aan een minimum aantal primary kills verbonden te zitten.

14. bulletproof010

Leuk Bevonden:
    1.085
  15. MightyMikeDX

MightyMikeDX MightyMikeDX

Leuk Bevonden:
    237
    Ben je dan bezig met de quest of de bountys? Want ik ben namelijk bezig met die quest.

16. bulletproof010

Leuk Bevonden:
    1.085
    Nee die krijg je na de quest
    shaxx en die pipo aan de overkant hebben beide weekly bounties na de quest.
    Alleen die bounties van shaxx geven uiteindelijk een nightfall tier reward.
    Die andere zijn volgens mij alleen voor extra xp.

17. badeentje

badeentje Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Vandaag nog ff hard raid gedaan (helaas nog niet afgemaakt,maar doe ik nog wel vanavond hoop ik) en volgende gekregen:
    Harrowed darkhallow Chiton 313
    Cloak of seven bones 312
    2 cloaks van de normal raid (weet even niet hoeveel.Staan in me kluis voor infuse andere karakter)
    Harrowed Qullim's Terminus 319

Daarna nog een strike gedaan en na HEEL lang proberen met exotics eindelijk de Last word gekregen en ook nog eens gelijk op 310!

Vind het wel leuk dat ik best veel krijg in een enkele raid.Echter tegenover andere die niet veel krijgen vind ik dat Bungie daar wel iets aan mag doen en gelijk trekken voor alle.

*Edit:
    Nog afgemaakt in de avond en Harrowed darkhallow Chiton 316 gekregen.

Laatst bewerkt: 4 nov 2015
  18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    "
    On September 15, 2015, Activision Publishing and Bungie released The Taken King, the largest update to the Destiny universe yet, which was enthusiastically received by fans and critics alike.

Day-one downloads broke PlayStation records, day-one engagement saw the highest number of active players in Destiny’s history, daily player engagement is now well above 3 hours per day and the Destiny community has climbed to over 25 million registered players. Since its launch, Destiny has become the most watched console game on Twitch."

bulletproof010 en FraHel vinden dit leuk.
  19. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    http://www.gamespot.com/articles/destiny-microtransactions-and-expansions-can-co-ex/1100-6431944/

Destiny's microtransactions and paid expansions are both selling well, Activision Publishing CEO Eric Hirshberg said on an earnings call today, November 3. As such, Destiny players can expect to see more of both in the future. Not one or the other, but both--and at the same time, Hirshberg explained.

"I think they're already co-existing," Hirshberg said in response to an analyst's question. "We had a full year of expansions to the game that have been very well received and sold quite well. More recently, you've seen us introduce smaller, in-game purchases that allow people to customize their experience and express themselves; those have been very well received and have sold well also. I think we've already shown that DLC and microtransactions can co-exist and that our community is hungry for more great content."

The analyst specifically asked if Destiny was changing its business model somewhat to favor microtransactions over paid expansions. Hirshberg didn't respond with anything definitive.

"As far as any shifts in strategy, I don't have any announcements today, but I think we have a lot of options at our disposal," he said. "And the reason for that of course is that we have such great engagement with this game."

Hirshberg reiterated that Destiny players, on average, spend around three hours per day in the game. He described that figure as "astounding."

Destiny's paid expansions have included The Dark Below, House of Wolves, and The Taken King. Microtransactions, meanwhile, were introduced in October, beginning with emotes.

In other recent Destiny news, the game has now reached 25 million registered players. Hirshberg said he expects Destiny, the Legendary Edition specifically (which includes the base game and all its DLC), to sell well in the holiday and expand the playerbase further.

20. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Het was te verwachten dat het goed zou verdienen, maar ik ben bang voor zijn "think we've already shown that DLC and microtransactions can co-exist and that our community is hungry for more great content."

Deel Deze Pagina