Dan nog. Slaat nog totaal nergens op wat je zegt. Aim assist zit in de game om het richten/aimen te vergemakkelijken. Punt uit.
Heb het gehele stuk na zitten lezen en ik moet @Raafie en @bulletproof010 toch wel gelijk geven. Aimassist is er voor mensen het makkelijker te maken om te kunnen mikken. Het is verzonden voor noobs zoals ik die niet goed met snipers om kan gaan. Heb afgelopen woensdag de Eirrine gehaald en gebruik die kleine flexscope.Is niet eens een scope.Is een visiertje wat omhoog staat ,maar zoomt wel in en vind het een fijne sniper. Is bij mij op 316void en vind hem fijner als 1000YS en Spindle(gebruik ik alleen in raid) Daarbij is het niet belangrijk wie er gelijk heeft en wie niet.Het is ten alle tijden persoonlik en wat je zelf fijner vind.Daarom zijn er ook diverse verschillende wapens in het spel om een keuze te kunnen maken uit meerdere.
Tuurlijk helpt aim assist ook. Je reticle blijft wat meer plakken. In een game zoals destiny met een controller ook vrijwel noodzakelijk. Hoe hoger de aim assist, des te agressiever kan je spelen met een sniper. Is niet in de game gezet voor scrubs, want het maakt juist goede spelers een heel stuk gevaarlijker. Maar het is ook al 80x gezegd dat het allemaal persoonlijk is. Waarom er nog op doorgegaan moet worden, is mij dan een raadsel. Sowieso is het niet fijn praten over iets dat verborgen in de game zit. Aim assist values ed zijn amper te achterhalen en wat voor effect het heeft. Het is ook bewust door Bungie gedaan, maar had liever gezien dat er minder zaken vaag zijn in de game. Dat is nou wel voor noobs gedaan al die vage beschrijvingen. Cijfers zou de mainstream denk ik afschrikken.
Niet als jij het constant verdomd om een flag te pakken... Homo. Bulletproof : 24 kills, 10 deaths, 0 captures.
Haha maar snap nou dat ik op dat moment de support bent voor de gene die de controlzones pakken... Het heeft totaaaal geen zin om met 6 man bv B te pakken want dan zijn we alle 6 in 1 klap dood door een hamer of welke super dan ook
Xur wie...?? Armsday kijk ik meer naar uit dan xurpiet Edit: kwam deze net tegen op reddit, part 1 van Book of Sorrow voor mensen die geen zin hadden alle fragments te lezen. Ik vind t echt heel vet gedaan!
Aim-assist. Een geschenk maar soms een vloek. Altijd leuk als je een Guardian ziet, aanlegt voor die headshot en er vervolgens eentje voorbij rent als een debiel op steroïds ... dag aim en dag kill. Je hebt het in elke game zitten ... en misschien maar goed ook. Zou niet weten hoe je zonder aim-assist op een enemy zou kunnen blijven mikken
Net flawless met bullet en noobish -- Bulletproof medal in een potje trials gehaald & net 2 phantom medals in 1 potje clash Got your back @bulletproof010
Netjes. Ik heb hem al een paar keer net niet gehaald. Volgende keer beter.Nu maar kijken naar Iron Banner en zien of we de handcanon en machingun kunnen halen.